• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی با انتقادات گسترده روبرو شد

واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی با انتقادات گسترده روبرو شد

پیام جوان: دولت در اقدامی جنجالی، باشگاه پرسپولیس را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کرد تا این تصمیم با انتقادات شدید بازنشستگان و تشکل‌های صنفی آنها مواجه شود.

اتحاد سراسری بازنشستگان و شورای بازنشستگان ایران با صدور بیانیه‌هایی، این واگذاری را غارت اموال کارگران و بازنشستگان و تعرض آشکار به منافع صندوق‌های بازنشستگی دانستند.

علی دهقان کیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران، با انتقاد از این تصمیم گفت: “در شرایطی که بازنشستگان در تامین هزینه‌های زندگی خود درمانده‌اند، دلیل ندارد سرمایه آنها در جایی که عایدی ندارد، هزینه شود.”

وزیر کار اما واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی را افتخار بزرگی دانسته و مدعی شده بود که صندوق‌های این سازمان با تمام قدرت برای اداره این باشگاه حاضر خواهند شد.

این تصمیم دولت در رسانه‌ها نیز بازتاب گسترده‌ای داشت و روزنامه “هفت صبح” در گزارشی با تیتر “شما هنوز خسته نشدید؟” از رویکرد دولت انتقاد کرد.

وزارت ورزش نیز در واکنش به این انتقادات، اعلام کرد که دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست و وظایف این وزارتخانه نظارت بر عملکرد باشگاه‌ها است.

زمزمه واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی در ماه‌های اخیر مطرح بود و نگرانی‌هایی را در بین بازنشستگان ایجاد کرده بود.

در نهایت، هیات دولت در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه با این واگذاری موافقت کرد و به‌زودی، پرسپولیس در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت.

باید دید که این واگذاری چه سرنوشتی برای باشگاه پرسپولیس و همچنین صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی خواهد داشت.

بر اساس گزارش VOA

  اینستاگرام النصر اولین تصاویر این تیم پس از ورود به تهران را منتشر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان