نصب ۳۳ دوربین کنترل سرعت در خیابان‌های سانفرانسیسکو

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، سازمان حمل و نقل شهرداری سانفرانسیسکو (SFMTA) در حال برنامه‌ریزی برای نصب ۳۳ دوربین کنترل سرعت در نقاط مختلف شهر است. این دوربین‌ها با هدف کاهش سرعت رانندگی و افزایش ایمنی عابران پیاده و دوچرخه‌سواران نصب خواهند شد.

بر اساس گزارش‌ها، خیابان Fulton که در امتداد ضلع شمالی پارک گلدن گیت قرار دارد، برای نصب دو دوربین در نظر گرفته شده است. ساکنان این منطقه از تردد خودروها با سرعت بالا و خطر تصادفات ابراز نگرانی کرده‌اند.

مارتا لیندسی از گروه طرفداری از عابران پیاده “Walk San Francisco” می‌گوید: «این دوربین‌ها می‌توانند جان انسان‌ها را نجات دهند. با افزایش سرعت رانندگی، احتمال مرگ و میر عابران پیاده در تصادفات به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.»

مدیران پروژه دوربین‌های کنترل سرعت، با بررسی داده‌ها، مکان‌های پرخطر و پرتردد را برای نصب دوربین‌ها شناسایی کرده‌اند. انتظار می‌رود هیئت مدیره SFMTA در ماه‌های آینده مکان نهایی این دوربین‌ها را تأیید کند.

نصب این دوربین‌ها تا سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید و پس از آن، شاهد کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در خیابان‌های سانفرانسیسکو خواهیم بود.

  چرا روز یادبود تغییر کرد تا همیشه دوشنبه باشد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان