• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • تاثیر اخبار مرتبط با بابک زنجانی بر بازار امروز دلار در تهران

تاثیر اخبار مرتبط با بابک زنجانی بر بازار امروز دلار در تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا باثبات نسبت به‌روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و حواله دلار نیز با نرخ ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به‌روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۲۲۵ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۲ هزار و ۷۶۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز باثبات قیمت نسبت به‌روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۸۱۲ تومان است.

همچنین در صرافی ملی هم امروز قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲ هزار ۴۹۲ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان اعلام شد. از سوی دیگر قیمت خرید یورو ۴۵ هزار و ۷۶۳ تومان و قیمت فروش یورو ۴۶ هزار و ۲۲۵ تومان بوده است.

با این حال در بازار، نرخ دلار امروز در هرات با ۵۶ هزار و ۴۵۰ تومان بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات ریزشی شد و تا ۵۵ هزار و ۸۴۰ تومان پایین آمد. این در حالی است که روز قبل اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده با ۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شده بود.

از سوی دیگر قیمت تتر ظهر امروز در حدود ۵۶ هزار و ۲۶۸ تومان به فروش به فروش رسید و کمترین قیمت دیروز ۵۶ هزار و ۱۰ تومان بوده است.

یکی از خبرهای که امروز موردتوجه فعالان بازار قرار گرفت دررابطه‌با انتقال دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به خزانه بانک مرکزی بود. در همین رابطه محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی امروز گفته اموال بازگردانده شده بانک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماماً به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

  وضعیت قیمت ارز و سکه در بازارهای رسمی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان