• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • شادباش شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت فرا رسیدن سال نوی خورشیدی

شادباش شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت فرا رسیدن سال نوی خورشیدی

پیام جوان: شاهزاده رضا پهلوی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نوی خورشیدی، ضمن شادباش فرا رسیدن نوروز «یادگارِ ماندگارِ نیاکانِ ما» گفت: «سال جدید سال فراتر رفتن از امید و رسیدن به باور؛ سال در انداختن طرحی نو است.»

او در پیام خود افزود: «سالی که پیش روست، سال عملگرایی و کوشش و فداکاری دوچندان است؛ سال بالا زدن آستین‌های همت و به پا کردن چکمه‌های استقامت؛ سال عبور از آنها که بخشی از مشکلند و به هم پیوستن آنها که به دنبال حل مشکلند.»

شاهزاده رضا پهلوی نوروز را نمادی از پیوستگی فرهنگی و تاریخی ما ایرانیان دانست و خاطرنشان کرد: «سالی که گذشت، سالی بود پُرفراز و نشیب. شاید در آغاز سال،‌ سرکوب جنایتکارانه رژیم، و به بار ننشستن فداکاری‌های جاویدنامان خیزش مهسا، برخی از شما را دلسرد کرد. اما با خردمندی و اراده‌ای ملی، پرچم مبارزه را برافراشته نگه داشتید، و در پایان سال، در سیرک انتخابات، شکستی بزرگ را به جمهوری اسلامی و سرکرده‌اش تحمیل کردید، و گامی مهم در راه آزادی میهن برداشتید.»

او در ادامه تصریح کرد: «ما چهل و پنج سال است که در شب بلند زمستانی خود به سر می‌بریم. اما امروز حتی پاسداران ضحاک نیز شمیم نور را حس می‌کنند، و طنین گام‌های رهایی ایران، قلب‌های تیره‌شان را هراسناک ساخته است.»

شاهزاده رضا پهلوی در پایان گفت: «پیام نوروز برای ما روشن است: شب می‌رود و روز می‌آید. ‌تاریکی می‌گذرد و نور، پردیس ایران را دگرباره روشن خواهد کرد و گرما خواهد بخشید. نوروزتان پیروز، پاینده ایران.»

  مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: برجام یک پوسته خالی است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان