• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جان الکان: یوونتوس توانسته درون میدان قدرتش را به رخ بکشد
یوونتوس

جان الکان: یوونتوس توانسته درون میدان قدرتش را به رخ بکشد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، طبق ادعای رسانه‌های کشور ایتالیا احتمال کسر ۹ امتیاز از یوونتوس وجود دارد که در این صورت این تیم سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد. بیانکونری‌ها به دلیل تخلف مالی گسترده با جریمه ۱۵ امتیازی در سری آ مواجه شدند. درخواست تجدید نظر آنها در این ماه مورد قبول واقع شده و جریمه ۱۵ امتیازی به طور موقت حذف شد تا یووه به جمع مدعیان برگردد. با این حال حکم نهایی قرار است ظرف ۳۰ روز اعلام شود. به این ترتیب مجازات جدید هم قابلیت اعمال در نتایج فصل ۲۳-۲۰۲۲ را خواهد داشت.

جان الکان، رئیس هیئت مدیره اکسور، که یوونتوس زیرمجموعه آن است، در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها گفت: «کسر امتیاز دوباره؟ فررو و مائوریتزیو اسکاناوینو (رئیس و مدیرعامل)، مثل همیشه هر کاری انجام می‌دهند تا از منافع یوونتوس و هوادارانش و بالاتر از همه فوتبال ایتالیا و فراتر از آن محافظت کنند. بدون شک خارج از زمین برای یوونتوس سال بسیار سختی بود، اما این تیم در زمین توانست قدرتش را نشان دهد.»

الکان ادامه داد: «ما به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده‌ایم و دو بازی دشوار برابر سویا داریم. یوونتوس باید در لیگ اروپا قهرمان شود و این هدف بزرگ ماست. فوتبال ایتالیا امسال در رقابت‌های اروپایی موفق کار کرده و بسیار دوست دارم در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تیم‌های ایتالیایی قهرمان شوند. در مقطعی هستیم که مهم است فوتبال ایتالیا قدرتمندانه در اروپا کار کند.»

  روزهای ناخوش یوونتوس؛ پس از 4 هفته، تیم هجدهم سری A ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان