• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف هرچه زودتر قرارداد فصل جاری اش با باشگاه شد

مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف هرچه زودتر قرارداد فصل جاری اش با باشگاه شد

پیام جوان: به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه مستقیم به فیفا خواستار تأیید آنها روی بحث پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ هستند تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده و بتوانند کارت بازی عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون ارونوف را دریافت کنند.

بوژیدار رادوشوویچ که دشمنی با باشگاه پرسپولیس را بابت هرگونه عدم وصول مطالباتش به اوج خود رسانده است حاضر به دادن تأییدیه لازم به فیفا نشد تا پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور همچنان مشکل استفاده از خریدهای زمستانی خود را داشته باشد.

همین امر باعث تأخیر در تسویه با بازیکنان مازاد شد تا خروج نبیل باهویی به دلیل قرار گرفتن در لیست مازاد هم به تعویق بیفتد.

مهاجم سوئدی پرسپولیس قرار بود قبل از بازی با تراکتور تبریز تسویه کند اما عدم دریافت مجوز بازی خریدهای جدید این تیم باعث تعویق در این امر شده است. مدیر برنامه‌های باهویی نیز به مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت دو روزه داده تا تکلیف این بازیکن مشخص شود در غیر این‌صورت حاضر به فسخ قرارداد نخواهد شد و تمام پول باقیمانده از این قرارداد را دریافت خواهد کرد.

در صورتیکه باشگاه بتواند تا صبح فردا چهارشنبه تاییدیه فیفا را دریافت کند باهویی از لیست خارج خواهد شد اما در غیر این‌صورت باهویی باز هم در لیست ۱۸ نفر قرار خواهد گرفت.

  خبرهای غیررسمی از احتمال بازگشت یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس و واکنش این بازیکن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان