تاکنون نیمی از بازپرداخت مالیات طبقه متوسط ​​کالیفرنیا صادر شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰ و به گفته ایالت، حدود نیمی از کسانی که واجد شرایط بازپرداخت مالیات طبقه متوسط ​​کالیفرنیا هستند (که بیشتر به عنوان پرداخت‌های «کم‌کرد تورم» شناخته می‌شود) حق خود را دریافت کرده‌اند.

هیئت مالیات فرانشیز، آژانس دولتی مسئول این پرداخت‌ها، می‌گوید طبق آخرین اعداد موجود، حداقل ۶۷۳۹۸۸۰ سپرده مستقیم صادر شده و ۲۵۵۶۷۲۹ کارت نقدی ارسال شده است.

مجموع این پرداخت ها بیش از ۵ میلیارد دلار است که تاکنون پرداخت شده است.

اندازه پرداخت‌های کاهش تورم از ۲۰۰ دلار تا ۱۰۵۰ دلار متفاوت است که به درآمد، وضعیت پرونده و افراد تحت تکفل فرد بستگی دارد. میانگین پرداختی تاکنون حدود ۵۴۴ دلار است.

اگر هنوز پرداخت خود را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید. ایالت همچنان در حال کار کردن بر روی فهرست طولانی مالیات دهندگان واجد شرایط است.

بر اساس برنامه پرداخت FTB ، سپرده های مستقیم باید تا ۱۴ نوامبر ارسال می شد، اما میلیون ها کارت نقدی وجود دارد که ارسال نشده است، از جمله به:

  • افرادی که در سال ۲۰۲۱ محرک گلدن استیت (GSS) دریافت کرده‌اند و نام خانوادگی آنها از N تا Z شروع می‌شود.
  • گیرندگان غیر GSS با همه نام‌های خانوادگی
  • افرادی که مستقیماً سپرده دریافت می کردند اما اطلاعات بانکی خود را از زمان ثبت مالیات ۲۰۲ تغییر داده اند

FTB تخمین می زند که با توجه به فرزندان، همسران و سایر افراد تحت تکفل گیرندگان، حدود ۹٫۳ میلیون پرداختی که تاکنون صادر شده است، به نفع حدود ۱۷٫۳ میلیون کالیفرنیایی بوده است.

در مجموع، دولت انتظار دارد تا پایان ژانویه ۲۰۲۳ مقدار ۱۸ میلیون پرداخت ارسال کند.

  راهنمای رویدادهای 4 جولای در منطقه بی اریا

در این میان، اگر هنوز این مبلغ را دریافت نکرده‌اید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که صبر کنید. این آژانس به Nexstar گفت: “پرداخت های MCTR را نمی توان با تماس با FTB تسریع کرد.” کالیفرنیایی‌هایی که تمام معیارهای واجد شرایط بودن را دارند، نیازی به انجام کاری برای دریافت پرداخت‌های خود ندارند.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان