• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مارسینیاک و تیلور، داوران فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شدند

مارسینیاک و تیلور، داوران فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شدند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، شیمون مارسینیاک لهستانی داور دیدار فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و اینتر خواهد بود که قرار است ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) در استانبول برگزار شود. مارسینیاک فینال جام جهانی قطر بین آرژانتین و فرانسه را قضاوت کرده بود.

این داور لهستانی همچنین دیدار برگشت نیمه نهایی چهارشنبه گذشته بین منچسترسیتی و رئال مادرید و همچنین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی بین پورتو و اینتر در ۱۴ مارس را قضاوت کرد. داور ۴۲ ساله لهستانی را هموطنانش پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ به عنوان کمک همراهی خواهند کرد و ایستوان کواچ رومانیایی نیز داور چهارم بازی است. توماش کویاتوفسکی و بارتوش فرانکوفسکی به همراه مارکو فریتز آلمانی، داوران VAR خواهند بود.

یوفا همچنین آنتونی تیلور انگلیسی را به عنوان داور فینال لیگ اروپا بین سویا و رم در ۳۱ می (۱۰ خرداد) در بوداپست منصوب کرد. داور ۴۴ ساله که از سال ۲۰۱۳ داور بین المللی است، در فصل جاری ۶ بازی لیگ قهرمانان و یک بازی لیگ اروپا را قضاوت کرده است و در کارنامه او داوری سوپرجام اروپا ۲۰۲۰ در بوداپست بین بایرن و سویا و فینال لیگ ملت های ۲۰۲۱ بین اسپانیا و فرانسه دیده می‌شود. تیلور را گری بسویک و آدام نان همراهی خواهند کرد و داور چهارم نیز استیووارت برت خواهد بود.

  مصطفی آجرلو رسماً به عنوان مدیرعامل استقلال کارش را آغاز کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان