• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مسابقات لیگ فوتبال السالوادور پس از حادثه‌ای که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر شد، تعطیل شد

مسابقات لیگ فوتبال السالوادور پس از حادثه‌ای که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر شد، تعطیل شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تنها ۱۰ دقیقه پس از آغاز دیدار تیم‌های آلیانس و فاس که روز شنبه در‌چارچوب رقابت‌های لیگ السالوادور برگزار شد، ۱۲ نفر از هواداران حاضر در استادیوم در اثر ازدحام جمعیت جان باختند و صدها نفر نیز مجروح شدند.

در این بین حدود ۵۰۰ هوادار به دلیل جراحات مختلف در ورزشگاه مداوا شدند و ۸۸ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند که البته بیشتر آنها از آن زمان تاکنون ترخیص شده‌اند.

در پی این حادثه فدراسیون فوتبال السالوادور باشگاه آلیانس را مقصر اعلام کرد و با ابلاغ حکمی تصمیم گرفت دیدارهای خانگی این باشگاه آلیانزا به مدت یک سال پشت درهای بسته برگزار شود.

فدراسیون فوتبال السالوادور همچنین روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حوادثی که در بازی تیم‌های آلیانس و فاس رخ داد، هرگز نباید تکرار شود. ما تصمیم گرفتیم مسابقات لیگ را به پایان برسانیم. اولویت ما اطمینان از تقویت تدابیر امنیتی در مسابقات فوتبال است.

فدراسیون السالوادور همچنین عنوان کرد: با حمایت فیفا و کنفدراسیون کونکاکاف ما بهترین پروتکل‌ها را برای اطمینان از آرامش و سلامتی هواداران اجرا خواهیم کرد. همچنین تیم‌های حاضر در مسابقات کونکاکاف نیز توسط فدراسیون مشخص خواهد شد.

  باشگاه رم از همکاری طولانی مدت با کمپانی آدیداس خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان