• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این باشگاه به دنبال بازگرداندن لیونل مسی به نوکمپ است

رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این باشگاه به دنبال بازگرداندن لیونل مسی به نوکمپ است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا پس از صحبت‌های رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه کاتالانی، به سرخط اخبار بازگشت.

یوسته امروز جمعه فاش کرد که بارسلونا با این گلزن آرژانتینی در تماس است و به این سوال سه‌گانه پاسخ قاطع داد؛ که آیا از مسی درخواست بازگشت دارد، آیا دوست دارد او برگردد و آیا تماس‌هایی وجود دارد یا خیر. او گفت: “من به همه چیز بله می‌گویم.”

حتی نشست خبری ژاوی قبل از بازی مقابل الچه که به صورت زنده پخش شد نیز تحت تاثیر بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا پس از صحبت‌های رافا یوسته قرار گرفت.

“لئو و خانواده‌اش می‌دانند که من چه علاقه‌ای به آن‌ها دارم. من در مذاکراتی شرکت کردم که متأسفانه خوب پیش نرفت. من دوست دارم داستان‌های زیبا در زندگی به خوبی پایان یابد.

“وقتی عاشق هستید و از کسی جدا می‌شوید، همیشه می‌خواهید به عشق ادامه دهید. حتی اگر ارتباط خود را قطع کنید. ما همیشه عاشق لئو خواهیم بود و او عاشق بارسا.
و من یکی از آن‌ها هستم. کسانی که سرنوشت را عاقلانه می‌پندارند.»

در هر صورت رافا یوسته نخواست بیشتر روی این موضوع پافشاری کند و یادآور شد که مسی اکنون بازیکن PSG است. اما نایب رئیس بارسا اطمینان داد که دو ماه دیگر برای ارائه یک طرح امکان سنجی تضمینی باقی مانده است.

از سوی دیگر و در مورد جنجال ایجاد شده از صحبت‌های پدر آنسو فاتی، یوسته توضیح داد که با این فوتبالیست صحبت کرده است. و گفت: “من دو فرزند دارم؛ گاهی اوقات به عنوان یک پدر اجازه می‌دهی که تحت تاثیر احساسات قرار بگیری، بوری فقط به پسرش فکر می‌کرد و نه چیز دیگری. آنسو، دیوانه‌وار آرزوی موفقیت در اینجا دارد.”

  پس از قضیه نگریرا، فدراسیون فوتبال اسپانیا یکی از قوانین انضباطی مهم خود را اصلاح کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان