• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • کاهش ۱۷ درصدی عرضه BUSD در بازار رمزارزها

کاهش ۱۷ درصدی عرضه BUSD در بازار رمزارزها

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، آمارها نشان می دهد که مقدار قابل توجهی از BUSD طی شش روز گذشته بازخرید شده است. با کاهش ۱۷٫۷۷ درصدی عرضه در این بازه زمانی، طی ۳۰ روز گذشته، عرضه BUSD 19.2 درصد کاهش یافته است.

در ۱۳ فوریه ۲۰۲۳، پکسوس، شرکتی که BUSD را صادر، مدیریت و بازخرید می‌کند، اعلام کرد که دیگر BUSD جدید تولید نخواهد کرد.
پس از اعلام پکسوس، بازخریدها به سرعت بالا رفت و ۲۹۰ میلیون دلار در عرض هشت ساعت بازخرید شد.

در زمان اعلام، ۱۶٫۱ میلیارد دلار BUSD در گردش بود اما تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳، این مقدار به ۱۳,۲۳۸,۸۲۴,۱۱۸ BUSD در گردش رسید، به این معنی که ۱۷٫۷۷ درصد از BUSD بازخرید شده و ۲٫۸۶۱ میلیارد توکن از بازار حذف شده است.

شرکت اطلاعاتی بلاک چین نانسن بر کیف پول Paxos Treasury نظارت می‌کند که میلیون‌ها دلار BUSD را به آدرس رایت می‌فرستد و عملاً استیبل کوین‌ها را از گردش خارج می‌کند.

بر اساس ابزار پرتفوی صرافی نانسن، بایننس در حال حاضر ۱۰٫۹ میلیارد دلار در ۱۹ فوریه ۲۰۲۳ در اختیار دارد. معیارها نشان می دهد که BUSD هنوز حدود ۱۰٫۷ درصد از حجم تجارت جهانی ۶۷٫۷۱ میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو را در ۲۴ ساعت گذشته در اختیار دارد.

بایننس بر بیشتر حجم معاملات BUSD تسلط دارد، علاوه بر این همچنان محبوب ترین جفت معاملاتی استیبل کوین امروز تتر (USDT) است.
طبق آمار cryptocompare.com، ۵٫۵۲ درصد از حجم BUSD در روز یکشنبه نیز با لیر ترکیه جفت شده بود.

اگرچه BUSD بیشترین بازخرید را در ۳۰ روز گذشته داشته است، USDC شاهد حذف ۲٫۹٪ از عرضه خود در این دوره بود.

  حمایت رابرت کیوساکی از پیش‌‌بینی‌‌ای بسیار خوش‌بینانه درباره قیمت بیت‌ کوین

قابل ذکر است، دیگر استیبل کوین پکسوس، دلار پکس (USDP) شاهد کاهش ۱۹٫۳ درصدی عرضه خود بوده است. مقدار قابل توجهی از طلای پکس (PAXG) نیز حذف شده است، زیرا ۱۱٫۳ درصد از عرضه در گردش در ۳۰ روز پاک شده است. در مقابل، تتر (USDT) شاهد افزایش عرضه خود به میزان ۵٫۸ درصد بوده است که منجر به افزایش ارزش بازار آن شده است که بیش از ۷۰ میلیارد دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان