طوفان‌های این هفته ونکوور و احتمال شفق قطبی!

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، اداره هواشناسی کانادا پیش‌بینی می‌کند که سه سیستم طوفانی در این هفته ونکوور را تحت تاثیر قرار دهد، اما پس از عبور آنها، روزهای آفتابی در انتظار اهالی این شهر خواهد بود.

بارش و احتمال شفق قطبی در آخر هفته

از روز جمعه، ۳۱ می، دمای هوا در ونکوور در طول روز ۱۷ درجه سانتیگراد و در شب ۹ درجه سانتیگراد بود. ابرها در طول شب وارد می‌شوند، اما زمان دقیق شروع بارندگی هنوز مشخص نیست.

اگر شرایط جوی مساعد باشد، ممکن است شاهد نمایش خیره کننده شفق قطبی در ونکوور باشیم. مرکز پیش‌بینی آب و هوای فضایی اداره ملی اقیانوس شناسی و جوی (NOAA) هشدار طوفان ژئومغناطیسی را برای روزهای جمعه ۳۱ می تا ۱ جون صادر کرده است که احتمال مشاهده شفق قطبی را افزایش می‌دهد.

در حالی که در روز شنبه احتمال نمایش شفق قطبی در بیشتر نقاط کانادا وجود دارد، انتظار می‌رود بارش باران در ساعات اولیه صبح به ونکوور برسد. پیش‌بینی می‌شود که ۴ میلی‌متر باران در مرکز شهر ببارد و دمای هوا بین ۱۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد باشد.

طوفان‌های شدید در راه

بارش باران تا عصر شنبه متوقف خواهد شد، اما انتظار می‌رود یک طوفان قوی‌تر روز یکشنبه ونکوور را درنوردد. لیزا اروین، هواشناس محیط زیست کانادا، می‌گوید که این طوفان بارش‌های متوسط تا شدید به همراه خواهد داشت و از طوفان‌های معمول اواخر بهار قوی‌تر خواهد بود.

احتمال وزش بادهای شدید در تنگه جورجیا و قطعی برق در این منطقه وجود دارد. به کسانی که قصد دارند آخر هفته را در کمپ بگذرانند، توصیه می‌شود که مراقب افتادن شاخه‌های درخت و سایر خطرات باشند.

  هجوم سارقان به فروشگاه جدید Buy-Low در پرنس جورج

بارش باران در روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت و ممکن است سیستم سومی که روز سه‌شنبه وارد می‌شود، رطوبت بیشتری را به ارمغان بیاورد. پیش‌بینی می‌شود که تا ۳۶ میلی‌متر باران تا روز سه‌شنبه ببارد.

بازگشت آفتاب در اواخر هفته

از روز چهارشنبه هفته آینده، انتظار می‌رود که آفتاب دوباره در ونکوور بدرخشد. پیش‌بینی می‌شود که آسمان در این روز صاف تا نیمه‌ابری باشد و دمای هوا به ۱۸ درجه سانتیگراد برسد. در روز پنجشنبه نیز آسمان صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود و دمای هوا به بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان