• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گاتزتا دلو اسپورت: تنها راه ادامه همکاری آ اس رم با ژوزه مورینیو، کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

گاتزتا دلو اسپورت: تنها راه ادامه همکاری آ اس رم با ژوزه مورینیو، کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دو روز پیش آ اس رم در زمین کرمونزه با نتیجه غیرمنتظره ۲-۱ شکست خورد و حالا در رده پنجم سری آ و خارج از منطقه لیگ قهرمانان قرار دارد. بدتر از همه اینکه ژوزه مورینیو در آن بازی اخراج شد و این قضیه نیز حواشی فراوانی به همراه داشت. در دقایق اولیه نیمه دوم مورینیو با مارکو سرا، داور چهارم بازی، درگیر شد. جالوروسی در آن زمان ۱-۰ از حریف خود عقب افتاده بود. بعد از اخراج مورینیو شاگردانش کار را به تساوی کشاندند، اما در نهایت ۲-۱ شکست خوردند.

این اما پایان جنجال‌های مورینیو نبود. او بعد از پایان بازی به رختکن داوران رفت و به ادعای کمیته داوران ایتالیا با توهین‌های “زشت و شدید” به تیم داوری حمله‌ور شد. کمیته داوران ایتالیا که بررسی رفتار این مربی پرتغالی را آغاز کرده بود، دیروز حکمش را منتشر کرد. مورینیو به این ترتیب از حضور در دو بازی رم محروم شد و باید جریمه‌ای ۱۰ هزار یورویی بپردازد.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، مورینیو که دومین فصل حضورش روی نیمکت رم را پشت سر می‌گذارد، باید حتما سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و این تنها شرط ادامه همکاری باشگاه با او است. رم برای این مهم رقبایی چون اینتر، میلان، لاتزیو و آتالانتا را پیش رو دارد و اگر آقای خاص همچنان می‌خواهد مربی رم باشد، باید هر طور شده سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد. ۱۴ بازی تا پایان سری آ باقی مانده و مورینیو باید حداقل رتبه چهارمی را کسب کند.

  کلوپ: گل تساوی لستر به وضوح آفساید بود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان