• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است این تیم توانایی پیروزی برابر آرسنال را دارد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است این تیم توانایی پیروزی برابر آرسنال را دارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال برود.

شاگردان میکل آرتتا در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند و امیدوار هستند که بتوانند پس از چند سال دوری از جام، امسال جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرند.

از سوی دیگر، یونایتد که در چند فصل اخیر با شرایط دشواری روبرو شده حالا تحت هدایت اریک تن‌هاخ در حال بازگشت به روزهای اوج است و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

این بازی مثل همیشه از حساسیت بسیاری برخوردار است و فردیناند در کانال یوتیوبش در این باره گفت: «فکر می‌کنم یونایتد ۰-۱ در این بازی پیروزی خواهد شد. این چیزی است که من فکر می‌کنم. مطمئن نیستم اما یونایتد با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کند و در حال حاضر بسیار مطمئن به نظر می‌رسد.»

او با اشاره به پیروزی ارزشمند هفته گذشته این تیم برابر منچسترسیتی اظهار داشت: «سبک مدیریت بازی سیتی از سوی یونایتد بسیار خوب بود و باید بدانیم که سیتی در حال حاضر تیم بهتری نسبت به آرسنال است. سیتی نتوانست خطری ایجاد کند و ارلینگ هالند حتی به دروازه نزدیک هم نشد. یونایتد توانست بازی را کنترل کند، پس توانایی تکرار این بازی برابر آرسنال را هم دارد.»

  کنار گذاشته شدن مجتبی پوربخش را از برنامه فوتبال ۱ به دلیل حمایت از علی کریمی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان