• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نگرانی بسکتبال استرالیا از میزبانی ایران برای دیدار تیم‌های چین و استرالیا

نگرانی بسکتبال استرالیا از میزبانی ایران برای دیدار تیم‌های چین و استرالیا

پیام جوان: به نقل از ایران اینترنشنال، طبق برنامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال، ایران در قالب پنجره پنجم، طی روزهای ۲۰ و ۲۳ آبان میزبان چین و استرالیا خواهد بود. اما استرالیا تا به امروز درخواستی برای صدور ویزا نداشته و از فیبا آسیا با اعلام معذوریت ازسفر به ایران، خواستار برگزاری بازی در کشور ثالث شده است.

محسن معزی فر، دبیر فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرگزاری مهر با تایید این خبر گفت: موضوع از طرف فیبا آسیا به فدراسیون بسکتبال ایران اطلاع رسانی شده، اما فدراسیون مخالفت خود را صراحتا اعلام کرده است و طی مکاتبه با مدیر دفتر منطقه‌ای فیبا در حوزه آسیا با تاکید بر اینکه شرایط ایران اصلا بحرانی نیست، با درخواست مطرح از سوی استرالیایی ها مخالفت کرده است.

دبیر فدراسیون بسکتبال یادآور شد: چطور می شود چین مشکلی بابت سفر به ایران و حضور چند روزه در تهران برای دیدار با تیم ملی کشورمان را نداشته باشد، اما استرالیا احساس خطر کند؟ قطعا بسکتبال ایران زیر بار این موضوع نخواهد رفت.

در صورتیکه با درخواست استرالیا برای بازی در کشوری ثالث موافقت شود، بعید نیست تا دیدار با چین در تهران هم منتفی و هر دو دیدار به یک کشور دیگر منتقل شود.

  محمدرضا گرایی با وجود آسیب قرنیه چشمش به نیمه نهایی رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان