• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهاجم سابق پی اس جی، پای راست خود را به دلیل مصدومیت‌های متوالی دوران فوتبالش از دست داد

مهاجم سابق پی اس جی، پای راست خود را به دلیل مصدومیت‌های متوالی دوران فوتبالش از دست داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، برونو رودریگز، بازیکن فرانسوی برای پاری سن ژرمن، موناکو، باستیا، متز، رایو وایه‌کانو، بردفورد سیتی و… سابقه بازی دارد. او تنها در لیگ یک فرانسه، ۲۳۴ بازی انجام داد.

این مهاجم در طول دوران بازی خود بارها با مشکلات مچ پا مواجه شد و التهاب در ناحیه مچ پا باعث درد مداوم او بود. به قدری که او روز بازی مجبور به تزریق مُسَکن می‌شد.
یک سال پیش رودریگز مجبور شد پای راستش را به دلیل درد مداوم قطع کند. در بیانیه اتحادیه ملی فوتبالیست‌های حرفه‌ای دلیل آن، عواقب مصدومیت‌های دوران حرفه‌ای فوتبال او ذکر شده است.

رودریگز ۵۰ ساله در همین رابطه به نشریه تایمز گفت: «اگر به من می‌گفتند که فوتبال برای سلامتی من خطرناک است، بازی نمی‌کردم، اما من دکتر نیستم. من جوان بودم، بنابراین با درد بازی می‌کردم. باید با من مثل یک انسان رفتار می‌شد. اما با من مثل یک تکه گوشت رفتار شد.»
رودریگز ادامه داد: «همیشه این‌طور بود که اجازه دهیم دیگران جیبشان را با پول پر کنند. من درک می‌کنم که فوتبال در بسیاری موارد ورزشی پر از ریسک است اما فکر می‌کنم این وحشتناک است که هیچ‌کس به من نگفت بس است و به من برای زندگی پس از فوتبال هشدار نداد.»

خوشبختانه قطع عضو به خوبی انجام شد. رودریگز، پدر دو فرزند، برای اولین بار پس از جراحی و توانبخشی توانست بدون درد بایستد و راه برود: «برای اولین بار برای همسر، بچه‌ها و دوستانم ویدیویی از راه رفتنم فرستادم. من خیلی خوشحال بودم. من ۳۳ ساله بودم که بازنشسته شدم و از آن زمان هر روز رنج می‌کشیدم. همسرم می‌تواند این را تایید کند.»

  راهکار پرسپولیس برای دور زدن محرومیت‌های اعمال شده از سوی فیفا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان