• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کاپیتان تیم ملی زنان: برای سپاهان بازی می‌کردم، اما جهان‌نجاتی گفت مصدومم

کاپیتان تیم ملی زنان: برای سپاهان بازی می‌کردم، اما جهان‌نجاتی گفت مصدومم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سارا ظهرابی، کاپیتان تیم ملی بانوان که همواره در تیم ملی حضور داشته افزود: وقتی دلیل خط خوردنم از تیم ملی را جویا شدم به من گفتند خانم جهان‌نجاتی، مربی تیم ملی، به مریم آزمون، سرمربی تیم ملی، اطلاعات غلط داده و به دروغ از بنده به عنوان بازیکن مصدوم یاد کرده درحالی‌که من در ترکیب سپاهان بازی می‌کردم.

ظهرابی در ادامه گفت: من بختیاری‌ام و غیرت دارم و جلو کسی سر خم نکرده و نمی‌کنم و با زحمت خودم سال‌ها در تیم ملی حضور داشته‌ام و اجازه نمی‌دهم امثال مریم جهان‌نجاتی به ناحق مرا کنار بگذارند و قطعا جایگاهم را پس می‌گیرم.
کاپیتان تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه خانم جهان‌نجاتی تیم ملی را جای تسویه حساب شخصی کرده و با بازیکنانی که در باشگاه شهرداری سیرجان مشکل داشته نیز در اردوی تیم ملی حرف نمی‌زند و رابطه خوبی ندارد و با اولین بهانه آنان را نیز حذف خواهد کرد.

سارا ظهرابی افزود: خانم جهان‌نجاتی در جمعی که بازیکنان نزدیک به او حضور داشته‌اند گفته که سارا ظهرابی در بازی سپاهان و شهرداری سیرجان برای من کری خوانده و من نیز آرزوی تیم ملی را بر دلش می‌گذارم، درحالی‌که اولا یادم نمی‌آید به خانم جهان‌نجاتی بی‌احترامی کرده باشم و حتی برای او قبل از بازی گل بردم و اگر هم حتی کری خوانده باشم تیم ملی با تیم باشگاهی جایگاه متفاوتی دارند و تیم ملی جای این رفتارها نیست.

ظهرابی افزود: امیدوارم مسئولین فدراسیون فوتبال به این مسائل ورود کنند و اجازه ندهند برخی مربیان جایگاه تیم ملی را دست آویز انتقام‌های شخصی کنند و با آینده و سرنوشت بازیکنان بانویی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند بازی کنند.

  بدترین شرایط فروشگاه‌های رسمی بارسلونا در دو دهه اخیر، پس از جدایی مسی از این باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان