• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد

احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بازیکن ۲۳ ساله تیم اتلتیکو مادرید، زمستان سال گذشته، به صورت قرضی و با قراردادی کوتاه مدت، تنها تا پایان فصل جاری به جمع آبی‌ها پیوست.
چلسی برای انجام این انتقال حاضر به پرداخت ۱۰ میلیون پوند شد و این در حالی است که طبق توافق، فلیکس تابستان امسال راهی اسپانیا خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد که این مهاجم پرتغالی تمایلی به بازگشت به تیم دیگو سیمئونه نداشته و مایل است تا با قراردادی دائمی، از این تیم جدا شود.

ژوائو فلیکس در سال ۲۰۱۹ و در ازای پرداخت مبلغ ۱۱۱ میلیون پوند، به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکو، از بنفیکا راهی این تیم شد و حالا این تیم اسپانیایی قصد دارد تا با فروش فلیکس به چلسی، بخش عمده‌ای از این مبلغ را مجدداً به دست بیاورد. اما این کار کمی دشوار به نظر می‌رسد، چرا که ظاهراً سران تیم چلسی حاضر به پرداخت ۸۹ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن فلیکس نیستند.
با این حال، احتمال تمدید حضور قرضی فلیکس در چلسی، آن هم به مدت یک فصل دیگر وجود دارد. از آنجایی که قرارداد اتلتیکو مادرید با این بازیکن تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، این تیم اسپانیایی در صدد است تا او را به مدت یک فصل دیگر نیز خارج از مادرید حفظ کند. هدف آن‌ها از چنین اقدامی، امید به درخشش ژوائو فلیکس در فصل آتی و افزایش قیمت او در بازار است.
ژوائو فلیکس از زمان پیوستن به ترکیب تیم چلسی، ۱۳ بار با لباس این تیم به میدان رفته و تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. با این حال و علی‌رغم نمایش نه چندان مطلوب تیم چلسی در زمین، فلیکس توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در میان هواداران این تیم لندنی به دست بیاورد.
اگرچه برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال انتقال او به منچستر یونایتد بوده است، اما اظهارات فلیکس نشان دهنده تمایل او به ادامه کار با تیم لندنی است.

  مهدی طارمی در ترکیب منتخب لیگ فوتبال پرتغال قرار گرفت

فلیکس در این‌باره گفته است: «پستی که در آن بازی می‌کنم و همین‌طور نحوه بازی ما در ترکیب چلسی، کاملاً با اتلتیکو مادرید متفاوت است. طبیعتاً در چنین شرایطی، از آزادی عمل بیشتری برای نمایش توانایی‌ها و کمک به تیم برخوردار هستم. من از بازی در این تیم خوشحال هستم. تنها مشکل ما نتیجه گرفتن است و به زودی همه چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت.»
او همچنین در ادامه صحبت‌هایش به مقایسه رفتار هواداران اتلتیکو و چلسی پرداخته و از استقبال طرفداران چلسی در اولین حضور او در ترکیب این تیم ابراز خوشحالی کرد: «من به مدت سه سال و نیم در اتلتیکو بازی کردم، اما هواداران هیچوقت شعار و شعری را برای من نخواندند. اما اینجا و در اولین بازی، تماشاگران با خواندن یک شعر من را تشویق می‌کردند. البته این مسئله در اینجا عادی است. نکته خنده‌دار این است که در اینجا تقریباً همه بازیکنان شعار مخصوص خودشان را می‌شنوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان