• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیگ NBA؛ لیکرز بر پیستونز غلبه کرد

لیگ NBA؛ لیکرز بر پیستونز غلبه کرد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، تیم میامی هیت در بازی صبح امروز (چهارشنبه) خود از لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA شکست سنگینی را به میلواکی باکس تحمیل کرد. پیروزی ۴۰ بر ۲۸ هیت در کوارتر، بیست و نهمین پیروزی این تیم در فصل جاری لیگ را تضمین کرد. بم آدبیایو ۱۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۱ پاس گل برای میامی یانیس آنتتوکمپو ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند برای میلواکی کسب کردند.

تیم فینیکس سانز با ۲۸ امتیاز و ۱۱ ریباند کوین دورنت و ۲۵ امتیاز و ۹ پاس گل دوین بوکر از سد ساکرامنتو کینگز گذشت. دومانتاس سابونیس ۲۵ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۱۲ پاس گل و دی‌آرون فاکس ۴۰ امتیاز و ۹ ریباند برای کینگز در این دیدار کسب کرد. سابونیس در کنار ویلت چمبرلین، الجین بیلور، کریم عبدالجبار، الوان آدامز، لبران جیمز و اسکار رابرتسون، هفتمین بازیکن تاریخ NBA با چنین آمار درخشانی در یک بازی است.

آخرین دیدار امروز در سالن کریپتو شهر LA برگزار شد که در آن تیم لس‌آنجلس لیکرز با ۲۵ امتیاز و ۸ پاس گل لبران جیمز و ۲۰ امتیاز و ۱۴ ریباند آنتونی دیویس بر دیترویت پیستونز غلبه کرد. پیستونز با تنها ۸ پیروزی و ۴۵ شکست، قعرنشین کنفرانس شرق و ضعیف‌ترین تیم حال حاضر NBA است.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:‌

بوستون ۱۱۸ – بروکلین ۱۱۰
اوکلاهماسیتی ۱۲۷ – اورلاندو ۱۱۳
میامی ۱۲۳ – میلواکی ۹۷
ساکرامنتو ۱۲۵ – فینیکس ۱۳۰
مینه سوتا ۱۲۱ – پورتلند ۱۰۹
دیترویت ۱۱۱ – لیکرز ۱۲۵

  احتمال توافق زین الدین زیدان با یوونتوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان