• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، بار دیگر به دلیل مشکل مثانه در بیمارستان بستری شد

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، بار دیگر به دلیل مشکل مثانه در بیمارستان بستری شد

پیام جوان: سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع ۷۰ ساله ایالات متحده، روز یکشنبه ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) به دلیل علائمی که نشان‌دهنده مشکل اضطراری مثانه است، به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد.

سرلشکر پت رایدر، سخنگوی پنتاگون، گفت که وظایف آقای آستین به معاونش، کاتلین هیکس، سپرده شده است و کاخ سفید و کنگره از این تحولات آگاه شده‌اند. او همچنین اطمینان داد که آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت وزیر دفاع در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.

آقای آستین در اواخر سال ۲۰۲۳ تحت عمل جراحی برای برداشتن تومور سرطانی پروستات قرار گرفت. او پس از این عمل جراحی به مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شد و سپس به خانه بازگشت تا دوران نقاهت خود را سپری کند.

با این حال، در اوایل ژانویه، آستین به دلیل درد شدید مجددا به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. این موضوع انتقاداتی را به دنبال داشت مبنی بر اینکه او اطلاعات مربوط به سلامتی خود را از مقامات ارشد دولتی و مردم آمریکا مخفی نگه داشته است.

آستین در پاسخ به این انتقادات عذرخواهی کرد و گفت که قصد او پنهان کردن بیماری خود نبوده است.

بستری شدن مجدد وزیر دفاع آمریکا در حالی اتفاق می‌افتد که او در حال آماده شدن برای سفر به بروکسل برای شرکت در نشست وزرای دفاع ناتو است.

هنوز مشخص نیست که این سفر به دلیل بیماری آستین لغو خواهد شد یا خیر.

بر اساس گزارش VOA

  شروع خوب فصل سفر و تعطیلات در فرودگاه سن حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان