• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سررسید رئال برای پرداخت قسط اول وام کلانی که برای بازسازی ورزشگاه برنابئو دریافت کرده است

سررسید رئال برای پرداخت قسط اول وام کلانی که برای بازسازی ورزشگاه برنابئو دریافت کرده است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه رئال مادرید در تاریخ سی‌ام جولای (۸ مرداد) باید قسط سنگین ۳۴ میلیونی خود را پرداخت کند؛ این بخشی از اقساط مربوط به وام کلانی است که باشگاه آن را برای پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دریافت کرده است.

پرداخت اقساط مربوطه بخش مهمی از برنامه مالی رئال در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را شامل می‌شود. باشگاه در مجموع برای این پروژه عظیم ۸۰۰ میلیون یورو دریافت کرده و قسط اول آن را باید در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۳ پرداخت کند.

بخش اعظم این پروژه تا پایان سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد و طبق اعلام باشگاه رئال مادرید کارها طبق برنامه در حال انجام است.

میزان سرمایه‌گذاری ثبت شده در سال مالی ۲۳-۲۰۲۲، ۳۵۵ میلیون یورو بود که شامل هزینه‌های مالی انجام شده در طول دوره ساخت و ساز بود. به این ترتیب، مجموع سرمایه‌گذاری تا ژوئن ۲۰۲۳ به ۸۹۳ میلیون یورو رسید.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمامی این هزینه‌های کلان به محض تکمیل کامل پروژه جبران خواهند شد چرا که قرار است ورزشگاه خانگی رئال مادرید، در زمینه‌های گسترده‌ای که ورزش فقط یکی از آنهاست مورد استفاده قرار بگیرد.

هدف رئالی‌ها این است که برنابئو در طول سال همواره برایشان پولساز باشد. بنابراین، زمانی که فوتبال وجود ندارد، این مکان می‌تواند تصویر خود را از یک مکان ورزشی به فضایی برای برگزاری کنسرت‌ها یا نمایشگاه‌ها و کنگره‌ها در کنار سایر امکانات تبدیل کند. همچنین پیش بینی می‌شود که رئال مادرید از این راه سالانه ۱۰۰ میلیون یورو درآمدزایی داشته باشد.

  گاگو، هنوز گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه بوکا جونیورز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان