• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مالکیت باشگاه منچستریونایتد و پیشنهاد ۵ میلیارد پوندی راتکلیف

مالکیت باشگاه منچستریونایتد و پیشنهاد ۵ میلیارد پوندی راتکلیف

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، درحالیکه آینده مالکیت باشگاه منچستریونایتد همچنان در ابهام قرار دارد و مشخص نیست مالکان فعلی، خانواده گلیزر، سهام مالکیتی خود را به کدام خریدار واگذار خواهند کرد شبکه اسکای مدعی شد در پیشنهاد یکی از خریداران، سِر جیم راتکلیف، بندی وجود دارد که بر اساس آن گلیزرها در سال ۲۰۲۶ مجبور خواهند شد باقی‌مانده سهام‌شان را هم بفروشند و دیگر هیچ سهمی در مالکیت یونایتد نداشته باشند.

بر اساس این گزارش راتکلیف که یکی از غول‌های صنعت پتروشیمی بریتانیا و دنیا است پیشنهادی برای خرید کامل به خانواده گلیزر ارائه داده که بر اساس آن در نهایت ظرف سه سال کل سهام مالکیتی باشگاه در اختیار شخص او قرار خواهد داشت. مبلغ پیشنهاد این ثروتمند انگلیسی ۵ میلیارد پوند اعلام شده هاست.

خانواده آمریکایی گلیزر که از سال ۲۰۰۵ تا امروز مالکیت منچستریونایتد را در دست دارند اخیرا برای سومین بار به خریداران احتمالی اطلاع دادند که پذیرای پیشنهادات جدیدشان خواهند بود.

اسکای به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات می‌گوید راتکلیف در پیشنهاد جدید خود خواهان خرید کامل باشگاه با سررسید ۳ساله شده است. بر این اساس در سال ۲۰۲۶ با فعال شدن این بند خانواده گلیزر مجبور به فروش کلیه سهام مالکیتی باقی‌مانده خود خواهند شد و دیگر در منچستریونایتد هیچ نقشی نخواهند داشت.

  سقوط تیم پرطرفدار سپیدرود به دسته دوم فوتبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان