• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواست تعویق بازی والنسیا و لوانته به دلیل آتش‌سوزی در والنسیا

درخواست تعویق بازی والنسیا و لوانته به دلیل آتش‌سوزی در والنسیا

پیام جوان:‌ به گزارش “ورزش سه”، باشگاه والنسیا خواهان تعویق بازی مقابل گرانادا در والنسیا شده است. این باشگاه از طریق شبکه‌های اجتماعی خود پس از وقوع یک آتش‌سوزی در روز پنجشنبه، این موضوع را به صورت رسمی تأیید کرده است. طبق گزارش رسانه‌های محلی تا کنون ۴ نفر جان باخته‌اند و ۱۴ نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

باشگاه لوانته به دنبال آتش‌سوزی دو ساختمان در والنسیا این حادثه را تسلیت گفته است. این باشگاه هم خواستار تعویق بازی فردا مقابل آندورا شده است. هر دو باشگاه منتظر پاسخ رسمی لالیگا هستند.

بیانیه رسمی والنسیا به این شرح است: “ما از آتش سوزی وحشتناک این پنجشنبه در آوندیا ماسترو رودریگو در محله کامپانار در والنسیا ناراحت شدیم و می‌خواهیم عمیق‌ترین تسلیت و محبت خود را به خانواده‌ها و دوستان قربانیان اعلام کنیم. باشگاه عمیقاً از آنچه رخ داده متاسف است و می‌خواهد ضمن همدردی با خانواده قربانیان، از کار قابل ستایش خدمات اورژانس تشکر کند. این جمعه بازیکنان و مربیان تیم‌های مردان، زنان و تیم‌های آکادمی والنسیا در ابتدای تمرینات خود به یاد قربانیان یک دقیقه سکوت خواهند کرد. به همین ترتیب، باشگاه درخواست برای به تعویق انداختن بازی روز شنبه مقابل گرانادا را بررسی کرده است. در راستای اعلام ۳ روز عزای عمومی در جامعه والنسیا، باشگاه پرچم‌هایش را نیمه برافراشته خواهد گذاشت و روبان مشکی را در لوگوی خود در شبکه‌های اجتماعی قرار داده است. والنسیا آماده است تا در صورت نیاز به نیروهای خدماتی و اورژانس کمک کند.

  محرومیت برای خیل مانسانو، داور بازی جنجالی رئال مادرید و والنسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان