• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی: می‌خواهند کلوپ را قهرمان کنند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی: می‌خواهند کلوپ را قهرمان کنند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، چلسی روز یکشنبه در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس باید در ورزشگاه ویمبلی روبروی لیورپول به میدان برود تا تکلیف تیم قهرمان این مسابقات روشن شود.

آبی‌های لندن در طول این فصل نتایج خوبی را در لیگ برتر انگلیس کسب نکرده‌اند و به همین دلیل امیدوار هستند که بتوانند با کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هواداران‌شان را خوشحال کنند و این فصل را بدون جام به پایان نبرند.

پوچتینو در آستانه این بازی با اشاره به شرایط حریف گفت: «من فکر می‌کنم که ما باید اطمینان حاصل کنیم که تمامی تصمیمات منصفانه گرفته خواهد شد. وقتی در آنفیلد برابر لیورپول بازی کردیم، حتی یک تصمیم کلیدی هم به سود ما گرفته نشد. دو پنالتی برای ما نگرفتند و تمامی موقعیت‌های ۵۰-۵۰ به سود آنها گرفته شد.

من فقط می‌خواهم که همیشه همه چیز برای قرمزها نباشد. من دوست دارم به شکل منصفانه‌ای با ما برخورد کنند. من اولین کسی هستم که از درخشش لیورپول حمایت می‌کنم و می‌گویم کلوپ یکی از بهترین مربیان دنیاست اما دوست دارم بهترین تیم قهرمان شود.

البته که لیورپول بهتر از ما بود اما پنالتی ما در دقیقه پنجم گرفته نشد. اگر آنها بهتر باشند و قهرمان شوند عالی است و به آنها تبریک خواهیم گفت اما همه تصمیمات باید منصفانه باشد، نه این که به‌خاطر کلوپ بخواهند کاری را انجام دهند.»

  تردید ساپینتو در استفاده از مهدی قایدی برای ترکیب اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان