• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت دلار توافقی در یک قدمی کانال جدید

قیمت دلار توافقی در یک قدمی کانال جدید

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار امروز شنبه ۱۹ آذر ماه در بازار ارز هرات و سلیمانیه به سمت بالا حرکت کرد اما در تهران نوسان محدوی را ثبت کرد.

گفته می شود نرخ حواله درهم نیز امروز صعودی بوده است. برخی از فعالان بازار مدعی بودند بازیگران ارزی تهران توسط نهاد مرکزی بازار ساز کنترل شده اند.

قیمت جدید دلار اعلام نشد
در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود. صرافی ملی در چند روز گذشته قیمت اعلام نکرده است. آخرین قیمت خرید دلار صرافی ملی که در چند روز اخیر اعلام شده بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

صعود نرخ دلار متشکل ارزی
قیمت دلار متشکل امروز مسیر رشد را طی کرد و به مرز حساس ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته ۷۵۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت دلار توافقی در یک قدمی کانال جدید
نرخ دلار توافقی هم امروز به یک قدمی کانال جدید رسید و در مقایسه با روز گذشته بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش ۳۴ هزارو ۹۵۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۷۰ تومان رشد را نشان می دهد.

  آرایش صعودی بازار ارز تهران؛ دلار وارد کانال جدید شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان