• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتقاد آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، از حرکات مارکوس رشفورد در زمین

انتقاد آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، از حرکات مارکوس رشفورد در زمین

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، ناکامی رشفورد در باز کردن دروازه حریفان در جریان بازی منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام حذفی انگلیس که با پیروزی و صعود این تیم همراه بود هم ادامه داشت.

این بازیکن که فصل گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در کسب جام و همچنین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد، در این فصل با افت فاحشی روبرو شده و حواشی بسیاری را هم برای تیمش به وجود آورده است.

این عملکرد ضعیف از سوی این ستاره انگلیسی باعث شده است که بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و همچنین هواداران منچستریونایتد به شدت از او انتقاد کنند و شیرر هم به هیچ وجه از رفتار او در زمین در جریان بازی شب گذشته راضی نیست.

آلن شیرر در این باره به BBC Sports گفت: «بی‌خیال مارکوس! از جایت بلند شو. مدام دستانش را به این طرف و آن طرف تکان می‌دهد. من زبان بدن او را در اکثر اوقات اصلا دوست ندارم و از رفتارهایش راضی نیستم.

او مدام در تلاش است که این پیام را به هواداران برساند که گل نزدن و اتفاقاتی که رخ می‌دهد تقصیر او نیست. تو به عنوان یکی از بازیکنان باید مسئولیت کارها و اقداماتی که در زمین انجام می‌دهی را برعهده بگیری. از جایت بلند شو و به مسیر ادامه بده.»

  وریا غفوری از باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان