• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ستاره نیجریه‌ای ناپولی در گفتگو با فرانس‌فوتبال از شوق خود برای جشن قهرمانی در ناپل گفت

ستاره نیجریه‌ای ناپولی در گفتگو با فرانس‌فوتبال از شوق خود برای جشن قهرمانی در ناپل گفت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، درخشش شگفت‌انگیز ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای تیم ناپولی، در مسیر نتایج تاریخی این تیم باعث شده تا مهاجم گلزن تیم اسپالتی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

فرانس فوتبال، به عنوان یکی از معتبرترین نشریات ورزشی جهان، گفتگویی با این ستاره آماده فوتبال اروپا داشته که توتو مرکاتو بخش‌هایی از آن را منتشر کرده است.

اوسیمن در این گفتگو با صحبت از سیر پیشرفت و تکامل تاکتیکی‌اش با تمجید از گتوزو، اعتبار اصلی فرم خود را متوجه اسپالتی می‌داند: “من خیلی به گنارو گتوزو مدیون هستم، زیرا او روی انگیزه و افزایش عزت نفس من کار کرد، اما با اسپالتی رشد من بیشتر شد. اسپالتی همیشه از من خواسته مانند دینامیت برای دفاع حریف انفجاری باشم. ارزیابی از دویدن من، فاصله‌هایی که باید از مدافعان حفظ کنم و نحوه عملکردم در دوره او تصحیح شد.”

او در ادامه از شوق و انتظارش برای دیدن واکنش ناپلی‌ها به قهرمانی این تیم می‌گوید: “من فقط توانستم به داستان‌های جشن قهرمانی‌های قبلی گوش کنم. کنجکاو هستم که ببینم ناپلی‌ها چه مراسمی را سازماندهی خواهند کرد. این برای من افتخار است که در ناپل، جایی که مارادونا بازی کرد، بازی کنم. هیجان انگیز خواهد بود”.

  علی کریمی لژیونر ایرانی تیم کایسری اسپور قراردادش را با این تیم تمدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان