• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گزارش بیلد: جلسه فوری ناگلزمان با وکلا پس از بازگشت به مونیخ

گزارش بیلد: جلسه فوری ناگلزمان با وکلا پس از بازگشت به مونیخ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شب گذشته باشگاه بایرن مونیخ به همکاری خود با یولیان ناگلزمان پایان داد. ناگلزمان فصل گذشته بود که هدایت بایرن را برعهده گرفت و با این تیم قهرمان بوندسلیگا شد ولی در لیگ قهرمانان عملکردی ناامید کننده داشت و در یک چهارم نهایی توسط ویارئال حذف شد. در فصل جاری بایرن با ناگلزمان در لیگ قهرمانان نتایج بسیار خوبی گرفته و به یک چهارم نهایی نیز رسیده است ولی در بوندسلیگا روند نتیجه‌گیری تیم خوب نبوده و پس از شکست اخیر برابر لورکوزن صدر جدول را از دست داد.

ناگلزمان کاملا از تصمیم مدیران بایرن بی‌‎خبر بود و این اتفاق کاملا او را شوکه کرده است. این مربی جوان برای سپری کردن تعطیلاتش در وقفه دیدارهای ملی راهی اتریش شده بود تا مشغول اسکی کردن و استراحت شود.

او به همراه نامزد جدیدش به این سفر رفته بود و شنیدن این خبر باعث شده که آنها برخلاف انتظارشان نتوانند از این سفر به اندازه کافی لذت ببرند و شرایط برای آنها سخت شود.

طبق ادعای بیلد، ناگلزمان ساعاتی پیش از اتریش به مونیخ برگشت و خیلی زود نیز با وکلایش کای پسوتا و ساشا بریز مشاهده شد. آنها در این جلسه در مورد اتفاق بزرگ رخ داده بحث خواهند کرد. ناگلزمان دستمزدی ۹ میلیون یورویی در سال دارد و تا زمانی که با تیم دیگری به توافق نرسیده، این دستمزد را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب بایرن ممکن است تا پایان قرارداد ناگلزمان، ۳۰ میلیون یورو به خاطر اخراج او هزینه کند مگر اینکه در روزهای آتی، با وکلای این مربی بر سر پرداخت یک رقم جدید برای غرامت به توافق برسد.

  بوستون با درخشش خیره‌کننده جیسن تیتم، راهی فینال کنفرانس شرق بسکتبالNBA شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان