• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • Harbour Air پروازهای تابستانی خود را با تخفیف ویژه روانه بازار کرد + کد تخفیف!

Harbour Air پروازهای تابستانی خود را با تخفیف ویژه روانه بازار کرد + کد تخفیف!

شرکت هواپیمایی Harbour Air برای پروازهای تابستانی خود از ونکوور به مقاصد مختلف در سراسر بریتیش کلمبیا، تخفیف‌های ویژه را ارائه می‌دهد.

این شرکت که در شهر ریچموند مستقر است، مسیرهای جدیدی را از مرکز پرواز اسکویی دریایی ونکوور به شهرهای مختلف استان از جمله جزیره سالت اسپرینگ، پاتریشیا بی/فرودگاه بین‌المللی ویکتوریا، ویستلر، کومکس و باغ‌های بوتچارت در جزیره ونکوور راه‌اندازی کرده است.

برای پرواز به باغ‌های بوتچارت، یک تور اختصاصی به نام “پرواز بر روی گل‌ها” در نظر گرفته شده است که شامل بلیط رفت و برگشت و دو ساعت زمان برای بازدید از محوطه باغ می‌شود.

در طول تابستان، Harbour Air تعداد پروازهای خود از ونکوور به مقاصدی مانند ویکتوریا، توفینو، ویستلر، نانايمو، مپه بی، پاول ریور، سیاتل و سکلت را نیز برای پاسخگویی به تقاضای مسافران در این فصل پر رونق افزایش خواهد داد.

کریس فوردیس، معاون بخش تجارت Harbour Air می‌گوید: “با نزدیک شدن به فصل تابستان، ما در حال افزایش تعداد پروازها و مقاصد خود هستیم تا به مسافران طیف وسیع‌تری از گزینه‌های حمل و نقل و تورهای مسافرتی را ارائه دهیم که نیازهای رفت و آمد و گردشگری آنها را برآورده کند.”

Harbour Air همچنین تا دوم جون برای تمام پروازهای بین ۳ تا ۲۷ جون، با استفاده از کد تبلیغاتی “Summer24” تخفیف ۲۰ درصدی بر روی تمام نرخ‌های پایه ارائه می‌دهد. قیمت بلیط در برخی از مسیرها از ۷۹ دلار شروع می‌شود.

  مهاجرت از غرب به شرق: استقبال آلبرتا از ساکنان بریتیش کلمبیا

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان