• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیگ NBA: لیکرز همچنان امیدوار به حضور در پلی‌آف

لیگ NBA: لیکرز همچنان امیدوار به حضور در پلی‌آف

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم میلواکی باکس در پرگل‌ترین دیدار صبح امروز (پنجشنبه) از لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA مقابل ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید. جرو هالیدی در این بازی ۵۱ امتیاز، هشت ریباند و هشت پاس گل داشت و یانیس آنتتوکمپو نیز با کسب ۳۸ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۱۲ پاس گل، تریپل دابل کرد. باکس با ۵۵ پیروزی و ۲۱ شکست در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق باقی ماند.

تنها سه زوج در تاریخ NBA و در یک بازی بیش از ۸۵ امتیاز، ۲۵ ریباند و ۲۰ پاس گل به ثبت رسانده‌اند:
الجین بیلور – ویلت چمبرلین (۱۹۶۹)
ویلت چمبرلین – گای راجرز (۱۹۶۲)
جرو هالیدی – یانیس آنتتوکمپو (۲۰۲۳)

در دیگر بازی پرگل صبح امروز،‌ لس‌آنجلس کلیپرز در غیاب پل جرج و کوای لنرد و با درخشش راسل وستبروک در سالن اختصاصی ممفیس گریزلیز مقابل این تیم برتری دست پیدا کرد. وستبروک در این بازی ۳۶ امتیاز و ۱۰ پاس گل برای کلیپرز کسب کرد. جا مورنت نیز در مقابل، ۳۶ امتیاز و ۹ پاس گل به نام خود و به سود ممفیس به ثبت رساند.

سنگین‌ترین شکست امروز هم به نام پورتلند تریل بلیزرز نوشته شد. بلیزرز در دیداری خانگی با اختلاف ۴۰ امتیاز مغلوب ساکرامنتو کینگز شد.

لس‌آنجلس لیکرز نیز با ۳۸ امتیاز و ۱۰ ریباند آنتونی دیویس و ۲۵ امتیاز و ۷ ریباند لبران جیمز از سد شیکاگو بولز گذشت. لیکرز با ۳۸ پیروزی و ۳۸ شکست در جایگاه هشتم کنفرانس غرب قرار دارد تا امیدهای این تیم برای حضور در پلی‌آف همچنان زنده باشد.

امروز همچنین تیم دالاس موریکس با ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و هشت پاس گل لوکا دانچیچ و ۲۳ امتیاز کایری اروینگ بر فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی رسید. جوول امبید ۲۵ امتیاز و ۹ ریباند و جیمز هاردن ۱۵ امتیاز و ۱۲ پاس گل برای سیکسرز داشتند.

  پرونده جنجالی رئال مادرید: ادر میلیتائو نیز به دادگاه احضار شد

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی ۱۴۹ – ایندیانا ۱۳۶
دالاس ۱۰۸ – فیلادلفیا ۱۱۶
لیکرز ۱۲۱ – شیکاگو ۱۱۰
مینه‌سوتا ۱۰۰ – فینیکس ۱۰۷
هیوستون ۱۱۴ – بروکلین ۱۲۳
میامی ۹۲ – نیویورک ۱۰۱
کلیپرز ۱۴۱ – ممفیس ۱۳۲
دیترویت ۱۰۶ – اوکلاهماسیتی ۱۰۷
یوتا ۱۲۸ – سان آنتونیو ۱۱۷
ساکرامنتو ۱۲۰ – پورتلند ۸۰

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان