• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اتفاق عجیب برای فرهاد مشیری و هیئت مدیره باشگاه اورتون

اتفاق عجیب برای فرهاد مشیری و هیئت مدیره باشگاه اورتون

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سایت دیلی میل انگلیس طی خبری فوری اعلام کرد که باشگاه اورتون به هیئت مدیره خود اعلام کرده است که به دلیل دریافت برخی پیام‌های تهدیدآمیز و خطرناک و در ادامه در خطر بودن امنیت آنها، برای تماشای دیدار این تیم و ساوتهمپتون حضور پیدا نکنند.

در همین راستا و در شرایطی بی‌سابقه، فرهاد مشیری، مالک در کنار بیل کنرایت که یکی از رؤسای باشگاه است، دنیس بارت مدیر اجرایی و گرانت اینگلز مدیر مالی و شارپ یکی از بازیکنان بزرگ اورتون به ورزشگاه گودیسون پارک نخواهند رفت.

بدون شک‌ اورتون یکی از پرحاشیه‌ترین دوران تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد. جایی که هواداران از مدیریت نزدیک به هشت‌ساله‌ی فرهاد مشیری در باشگاه ناامید شده‌اند و در جدال امروز اعتراض تندی را انجام می‌دهند.

روز گذشته در توییتر، ویدیویی ۴۰ثانیه‌ای از سوی هواداران اورتون منتشر شده بود که انتقادات فراوانی به مدیریت باشگاه داشتند و با تهدید آنها جو‌ ملتهب شد.

باشگاه اورتون می‌گوید دستور عدم حضور مدیریت و اعضای هیئت مدیره اورتون را به علت دریافت پیام‌های تهدیدآمیز و برای جلوگیری از درگیری‌های هدفمند فیزیکی که ممکن است در پایان بازی رخ دهد، صادر کرده است.

مسئول امنیتی باشگاه اورتون می‌گوید: «پس از ارزیابی کامل و با توجه به پیام‌های تهدیدآمیز ملموسی که دریافت کرده‌ایم و البته اطلاعات جمع‌آوری‌شده به این نتیجه رسیدیم که اعضای هیئت مدیره امروز در استادیوم حضور نداشته باشند.»

سخنگوی باشگاه اورتون نیز می‌گوید: «این یک تصمیم بی‌سابقه برای باشگاه اورتون است، تا به حال هرگز به اعضای هیئت مدیره گفته نشده بود به دلیل مسائل امنیتی در استادیوم حضور پیدا نکنند. روز بسیار غم‌انگیزی برای اورتون و طرفداران باشگاه است.»

  نماینده تنیس روی میز ایران در شرایطی عجیب بازی را به حریف خود در مرحله مقدماتی المپیک 2020 واگذار کرد

اورتون در حال حاضر با هدایت فرانک لمپارد اوضاع خوبی در لیگ جزیره ندارد و با ۱۵ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد. موردی که خشم طرفداران را از مالک ایرانی باشگاه و هیئت مدیره به همراه داشته و حالا آن‌ها را با تهدید جانی مواجه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان