آخر هفته‌ی پرماجرا در ونکوور!

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، از جشنواره‌های فرهنگی تا واقعیت مجازی و پیاده‌روی با سگ، آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز در انتظار ونکووری‌ها است.

با فرا رسیدن تابستان، ونکوور میزبان رویدادهای متنوعی برای سرگرم کردن ساکنان و گردشگران است. در این آخر هفته، از ۷ تا ۹ جون، می‌توانید منتظر جشنواره‌های فرهنگی، ماجراجویی‌های مجازی و پیاده‌روی‌های دوستانه با سگ باشید.

جشنواره‌های فرهنگی:

روز ایتالیایی: خیابان کامِرشال به مناسبت روز ایتالیایی، یکشنبه، ۹ ژوئن، مملو از موسیقی، غذا و سرگرمی خواهد شد. این جشنواره که به عنوان بزرگترین جشنواره‌ی فرهنگی خیابانی ونکوور شناخته می‌شود، صدها هزار نفر را به خود جذب می‌کند.

جشنوارهٔ تابستانی بازار ژاپن: در این جشنواره که در خارج از گالری هنری ونکوور برگزار می‌شود، می‌توانید طعم غذاهای ژاپنی، تماشای نمایش‌های سنتی و خرید صنایع دستی را تجربه کنید.

ماجراجویی‌های مجازی:

مبارزه با زامبی‌ها در Virtual Latency: با استفاده از جدیدترین هدست‌های ۵K، می‌توانید در دنیای مجازی با زامبی‌ها یا ربات‌ها مبارزه کنید. این تجربه هیجان‌انگیز برای گروه‌های حداکثر ۸ نفر مناسب است.

پیاده‌روی با سگ:

Deer Lake Doggie Stroll: در این پیاده‌روی گروهی که در پارک Deer Lake برگزار می‌شود، می‌توانید با سگتان قدم بزنید و از جوایز و سرگرمی‌های رایگان لذت ببرید.

رویدادهای دیگر:

تئاتر اسپورتس در جزیره‌ی گرانویل: با نمایش‌های کمدی بداهه‌پردازی در این تئاتر محبوب، آخر هفته‌ای خنده‌دار را تجربه کنید.
تورهای پیاده‌روی Forbidden Vancouver: رازهای پنهان ونکوور، از تاریخ تاریک پارک استنلی تا بهترین شیرینی‌های شهر، را در این تورهای پیاده‌روی جذاب کشف کنید.
با این همه رویداد هیجان‌انگیز، مطمئناً آخر هفته‌ای پرماجرا در ونکوور خواهید داشت!

  خیابان Water در گَس‌تاون ونکوور به منطقه‌ی پیاده‌روی تبدیل شد!

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان