• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بایرلورکوزن باور دارد که ژابی آلونسو در تابستان جانشین یورگن کلوپ خواهد شد

بایرلورکوزن باور دارد که ژابی آلونسو در تابستان جانشین یورگن کلوپ خواهد شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، یورگن کلوپ به طور ناگهانی و شوکه‌کننده هفته قبل خبر داد که به دلیل خستگی و کمبود انرژی برای حفظ کیفیت کارش در لیورپول، می‌خواهد تابستان از سمتش در باشگاه انگلیسی کناره‌گیری کند و حداقل یک سال به استراحت و دوری از فوتبال بپردازد.

اسمی که بیشتر از همه برای جانشینی او در لیورپول مطرح شده، ژابی آلونسو، سرمربی تیم شگفت انگیز بایر لورکوزن در این فصل بوده است. او توانسته که بیش از یک نیم فصل با رقم زدن بهترین شروع تاریخ لورکوزن در بوندسلیگا، صدرنشین این لیگ باشد و همچین با ۶ برد در ۶ بازی گروهی لیگ اروپا به مرحله حذفی صعود کند. گفته می‌شود ژابی آلونسو کارش را در باشگاه آلمانی بسیار دوست دارد و تنها برای هدایت یکی از تیم‌های سابقش یعنی بایرن مونیخ، رئال مادرید یا لیورپول حاضر به ترک سمتش در این تیم خواهد بود.

به گزارش بیلد، برای اولین بار در فصل جاری، سران باشگاه لورکوزن باور دارند که ژابی در پایان فصل از باشگاه آلمانی جدا خواهند شد و به همین دلیل به دنبال جایگزینی برای او در بازار هستند.

یکی از این گزینه‌ها هانسی فلیک سرمربی سابق تیم‌های بایرن و آلمان است که از زمان برکناری از مانشافت تیم ندارد. البته گفته می‌شود این سرمربی ۵۸ ساله در لیست بارسلونا برای جانشینی ژاوی هرناندز هم قرار گرفته و در صورت جدی شدن مذاکره با این باشگاه، رفتن به باشگاه کاتالان را به هدایت لورکوزن ترجیح خواهد داد.

طبق گزارش بیلد، فلیک برای جانشینی کلوپ در لیورپول هم مورد توجه تیم انگلیسی قرار گرفته است، با اینکه این انتقال بسیار بعید به نظر می‌رسد. فلیک تا به حال تنها در تیم ملی و لیگ آلمان مشغول بوده است و سابقه هدایت هوفنهایم، ردبول سالزبورگ و ویکتوریا بامنتل را بر عهده داشته است.

  انتقاد اسیو نیکول، بازیکن سابق لیورپول، از عملکرد کریستیانو رونالدو در دیدار برابر رئال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان