• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی، تا پایان فصل و به شکل موقت هدایت آبی‌ها را بر عهده خواهد داشت

فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی، تا پایان فصل و به شکل موقت هدایت آبی‌ها را بر عهده خواهد داشت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بعد از آنکه دیروز گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد چلسی قصد دارد فرانک لمپارد را تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت انتخاب کند، این خبر دقایقی پیش تایید شد.

طبق اعلام رسمی باشگاه چلسی، لمپارد تا پایان فصل روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست و ماموریت دارد تا چلسی را در دو بازی حساس برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و ۹ بازی باقیمانده در لیگ برتر هدایت کند. چلسی در لیگ برتر یازدهم است و ۱۴ امتیاز با تیم چهارم جدول (یونایتد) فاصله دارد. عملا کسب سهمیه لیگ قهرمانان غیرممکن شده، مگر چلسی بتواند در لیگ قهرمانان فصل جاری قهرمان شود.

او سومین مربی فصل چلسی پس از توماس توخل و گراهام پاتر است. البته باید اشاره کرد که در بازی اخیر برابر لیورپول، برونو سالتور موقتا هدایت چلسی را برعهده داشت.

لمپارد بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ نیز مربی چلسی بود، ولی با کسب نتایج ضعیف اخراج شد. او تجربه‌ای ناموفق هم در اورتون داشت و از این باشگاه نیز برکنار شد.

دو مالک باشگاه چلسی، تاد بولی و بهداد اقبالی، بعد از تجربه ناموفق توماس توخل و گراهام پاتر قصد عجله کردن برای انتخاب مربی جدید را ندارند و به مدیران ورزشی باشگاه اعلام کرده‌اند تا پیش از تابستان نیازی به انتخاب سرمربی اصلی نخواهد بود. این در حالی است که چلسی چهارشنبه آینده در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به صماف رئال مادرید می‌رود و فرانک لمپارد در این بازی روی نیمکت چلسی خواهد نشست.

با اینکه به نظر می‌رسید یولیان ناگلزمان و لوئیس انریکه گزینه‌های اصلی چلسی برای پست مربیگری هستند، اما گاردین مدعی است چلسی عملا به تصمیم نهایی رسیده و می‌خواهد رضایت لوئیس انریکه را به دست بیاورد. انریکه که در جام جهانی قطر هدایت تیم ملی اسپانیا را به عهده داشت بعد از جام جهانی از سمتش کنار گذاشته شد. او در سال ۲۰۱۵ با بارسلونا موفق به فتح سه‌گانه شد و مدیران چلسی به فوتبال تهاجمی تیم‌های تحت‌هدایت او علاقه‌مندند.

  چلسی برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی در لیگ برتر بازماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان