• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرمربی الاتحاد: داستان ما هنوز تمام نشده است

سرمربی الاتحاد: داستان ما هنوز تمام نشده است

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، الاتحاد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دو گل برابر الهلال شکست خورد‌. مارسلو گایاردو پس از این دیدار اظهار داشت: نیمه اول را با عناصر کنترل شده بازی کردیم و بازی از همه جنبه‌های فنی برابر بود. حتی با وجود اخراج هم برای گلزنی فرصت داشتیم. با وجود شکست، داستان ما هنوز تمام نشده است.

وی افزود: نیمه دوم با وجود اخراج روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای داشتیم و فرصت گلزنی به دست نیاوردیم. اگر تیمی غیر از الاتحاد بود، حتما پس از اخراج بازیکن مهمی مانند کانته، کنترل خود را از دست می‌داد.

سرمربی الاتحاد همچنین گفت: امروز دو دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و در مقابل تیمی مثل الهلال اگر تمرکز خود را از دست بدهید، مطمئنا متضرر می‌شوی اما باز هم می‌گویم ماجرا تمام نشده است.

او با اشاره به دیدار با الهلال در لیگ عربستان گفت: ما امروز از نظر رقابتی یک رده بالا رفته‌ایم و در دو دیدار به غیر از نتیجه اختلاف سطح قابل توجهی بین دو تیم وجود نداشت.

گایاردو در خصوص کریم بنزما فرانسوی و زمان بازگشت او پس از غیبت در بازی رفت گفت: از آمادگی بنزما اطلاعی نداریم و منتظر هستیم.

سرمربی الاتحاد در پایان تاکید کرد: در رختکن به بازیکنان یادآوری کردم که ماجرا هنوز تمام نشده است و با این روحیه در زمین خودمان و در بین هوادارانمان می‌توانیم ورق را برگردانیم و جواز صعود را به دست آوریم.

  تصمیم باشگاه الاتحاد برای فسخ قرارداد مارسلو گروهه سنگربان برزیلی خود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان