• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • مدیرعامل بایننس: از معامله ارزهای دیجیتال دوری کنید

مدیرعامل بایننس: از معامله ارزهای دیجیتال دوری کنید

پیام جوان: مدیرعامل بایننس، به سرمایه‌گذاران کم‌تجربه توصیه کرده است که در بحبوحه نوسانات شدید بازار و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن، از معامله ارزهای دیجیتال دوری کنند. در روز ۱۴ نوامبر در یک اسپیس توییتری تحت رهبری ژائو به نام «از من هر چیزی بپرس» که توسط بایننس میزبانی شد، مدیرعامل آن گفت که سرمایه‌گذاران باید منتظر دوره‌ پرتلاطم تری باشند.

به نقل از اقتصاد آنلاین، ژائو به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران توصیه کرد: پولی که برای هفته یا ماه آینده نیاز دارید، نباید روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، فقط باید از پول نقدی که برای مدت طولانی به آن نیاز ندارید، برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

ژائو گفت: اگر نمی دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، سعی نکنید حدس بزنید چه اتفاقی قرار است بیفتد. پیش بینی بازار بسیار سخت است. بنابراین ما دوره ای با نوسانات بالا و غیرقابل پیش بینی را پشت سر خواهیم گذاشت.

او افزود: من به اکثر مردم توصیه می کنم فقط برای این مدت از معامله کردن دست بردارید.

افزایش نوسانات بازار در حالی رخ می دهد که بحران صرافی FTX تأثیر منفی بر کل صنعت داشته است، به ویژه تعدادی از صرافی های متمرکز که مجبور شده اند به طور موقت برداشت را متوقف کنند.

اما ژائو تایید کرد که چنین مشکلی در بایننس وجود ندارد.

در پاسخ به این سوال که چرا کاربران باید به صرافی بایننس اعتماد کنند، او به ترازنامه شرکت اشاره کرد و گفت: ما وام نداریم. ما بدهی نداریم ما به کسی بدهکار نیستیم وام خارج از بستر هم ندادیم، بنابراین ما هرگز دارایی‌های کاربر را نمی‌گیریم و آن را به شخص ثالثی نمی‌دهیم تا مدیریت کند و تلاش کند بازدهی داشته باشد.

  تثبیت قیمت جهانی طلا در معاملات امروز

ژائو تأیید کرد که Binance پس از سقوط FTX و چندین رویداد دیگر که منجر به کاهش اعتماد جامعه برای صرافی‌های متمرکز شد، انتقادهایی را تجربه کرد.

او تکرار کرد که حتی در صورت سقوط بایننس، این پلتفرم باز هم کاربرانش را از برداشت وجوه خود منع نمی‌کند.

“کاربران اگر همه وجوه خود را از صرافی متمرکز خارج کنند، ما فقط صرافی متمرکز را تعطیل خواهیم کرد.”

بایننس مشاغل سودآور دیگری هم دارد.

ژائو گفت: پلتفرم های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به زودی جایگزین صرافی‌های متمرکز اصلی می شوند و چنین رویدادی کاملاً امکان‌پذیر است.

ژائو در ادامه گفت: اگر ما بتوانیم راهی پیدا کنیم که مردم اجازه داشته باشند دارایی های خود را به صورت ایمن و آسان به ارز دیجیتال تبدیل کنند دیگر صرافی های متمرکز وجود نخواهند داشت.

در حالی که صرافی بایننس خود متمرکز است، ژائو تاکید کرد که شرکای سرمایه گذاری این شرکت پروتکل های غیرمتمرکز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان