• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی برای مسابقه سیتی و آرسنال

پیش‌بینی هوش مصنوعی برای مسابقه سیتی و آرسنال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اوپتا که به طور تخصصی روی آمار فوتبال کار می‌کند، با کمک گرفتن از هوش مصنوعی ابرکامپیوترها نتیجه بازی‌های وسط هفته لیگ برتر را پیش‌بینی کرد که مهم‌ترین آنها، بازی منچسترسیتی و آرسنال است که به نوعی فینال لیگ برتر به شمار می‌رود. به این ترتیب، منچسترسیتی ۶۲ درصد شانس بردن این مسابقه را دارد و بخت توپچی‌ها برای پیروزی در ورزشگاه اتحاد تنها ۱۵ درصد است. هوش مصنوعی همچنین پیش‌بینی کرده اگر سیتی در بازی چهارشنبه بتواند آرسنال را ببرد، ۹۱ درصد شانس دارد که از قهرمانی خود در لیگ دفاع کند. در مقابل، اگر آرسنال پیروز شود، ۵۶ درصد شانس قهرمانی خواهد داشت. اگر دیدار ۲ تیم مساوی شود، آن وقت شانس سیتی برای قهرمانی ۷۲ درصد است.
ابرکامپیوترها همچنین پیش‌بینی عجیبی کردند و برآورد کردند تاتنهام با وجود باخت ۶ بر یک مقابل نیوکاسل، در بازی این هفته با منچستریونایتد ۴۳ درصد شانس پیروزی دارد. شانس برد منچستر هم نزدیک ۲۹ درصد است.
بر اساس نظر هوش مصنوعی، فرانک لمپارد اولین بردش را به عنوان مربی موقت چلسی به دست خواهد آورد. از زمان ورود لمپارد، آبی‌ها در ۴ بازی پیاپی باخته‌اند اما حالا او در بازی با برنتفورد ۴۷ درصد شانس پیروزی دارد. برنتفورد هم ۲۴ درصد شانس پیروزی در استمفوردبریج را دارد.
لیورپول در سفر به زمین وستهم ۵۱ درصد بخت پیروزی و ۲۲ درصد احتمال باختن را دارد.

  الکس اوکسلید چمبرلین، بازیکن سابق لیورپول از نحوه خروجش از این تیم می‌گوید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان