• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • A&W کانادا و Pret A Manger اروپا برای توسعه بلندمدت در کانادا همکاری می‌کنند

A&W کانادا و Pret A Manger اروپا برای توسعه بلندمدت در کانادا همکاری می‌کنند

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، شرکت خدمات غذایی A&W کانادا (A&W Food Services of Canada Inc.) و کمپانی زنجیره‌ای ساندویچ Pret A Manger اروپا (Pret A Manger (Europe) Ltd.) با امضای یک قرارداد توسعه بلندمدت، به دنبال گسترش دامنه فعالیت Pret در سراسر کانادا هستند.

این قرارداد پس از یک دوره آزمایشی دو ساله منعقد می‌شود که طی آن، محصولات Pret در تعدادی از رستوران‌های A&W عرضه شده بود و همچنین یک فروشگاه مستقل Pret اوایل سال جاری در مرکز شهر تورنتو افتتاح شد.

بر اساس این قرارداد، A&W حق امتیاز انحصاری توسعه برند Pret A Manger را در سراسر کانادا در اختیار خواهد داشت. این شرکت در اولین گام، عرضه سراسری قهوه Pret را در رستوران‌های A&W از پاییز امسال آغاز خواهد کرد.

برنامه توسعه A&W شامل افزایش تعداد مکان‌های فیزیکی ارائه دهنده محصولات Pret در سراسر کانادا طی یک دوره اولیه توسعه ۱۰ ساله است. این امر شامل افتتاح فروشگاه‌های Pret مستقل و همچنین عرضه محصولات Pret در رستوران‌های A&W خواهد شد.

A&W معتقد است که این همکاری با Pret A Manger، تنوع و کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان کانادایی را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

  هجوم سارقان به فروشگاه جدید Buy-Low در پرنس جورج

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان