هشدار گرما برای بی اریا! دمای هوا تا ۱۰۰ درجه افزایش می‌یابد!

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، اداره هواشناسی ملی هشدار گرما برای برخی از مناطق بی اریا در این هفته صادر کرده است. انتظار می‌رود دما در برخی نقاط به بالای ۹۰ درجه فارنهایت و نزدیک به ۱۰۰ درجه فارنهایت برسد.

این هشدار از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه برای تپه‌ها و دره‌های داخلی شرق بی اریا، کوه‌ها و دره‌های داخلی شمال بی اریا، و رشته کوه ساحلی سونوما اعمال خواهد شد. دره سانتا کلارا و تپه‌های شرقی آن نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تحت تأثیر این گرما قرار خواهند گرفت.

مقامات توصیه می‌کنند که در طول گرمای شدید، فعالیت‌های خارج از منزل را محدود کنید، آب کافی بنوشید، و در سایه استراحت کنید. همچنین از رها کردن کودکان و حیوانات خانگی در خودرو خودداری کنید.

مرکز خنک کننده و سایر منابع در اکثر شهرها و شهرستان‌ها در دسترس هستند. لیستی از این مراکز را می‌توانید در وب‌سایت دفتر خدمات اضطراری کالیفرنیا پیدا کنید.

گرم‌ترین روزهای هفته به احتمال زیاد سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه خواهد بود. برای اطلاع از پیش‌بینی دمای دقیق در منطقه خود، به وب‌سایت اداره هواشناسی ملی مراجعه کنید.

هشدار خطرات ساحلی نیز برای سواحل بی اریا به جز سانتا کروز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صادر شده است. امواج شکسته می‌توانند به ویژه در سواحل غربی و شمال غربی به ارتفاع ۱۵ تا ۲۰ فوت برسند.

برای ایمن ماندن در گرمای شدید، این نکات را دنبال کنید:

  • از فعالیت‌های شدید در گرم‌ترین ساعات روز (بین ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر) خودداری کنید.
  • مایعات فراوان بنوشید، حتی اگر احساس تشنگی نمی‌کنید.
  • لباس‌های خنک و گشاد بپوشید.
  • در سایه بمانید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • به طور مرتب حمام خنک یا دوش بگیرید.
  • مراقب سالمندان، کودکان و حیوانات خانگی باشید.
  چند مایل مسیر دوچرخه در کالیفرنیا وجود دارد؟

با رعایت این نکات ساده، می‌توانید از گرما در امان بمانید و از این هفته گرم لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان