• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش تند پدر آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا به نیمکت‌نشینی پسرش

واکنش تند پدر آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا به نیمکت‌نشینی پسرش

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، آنسو فاتی بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا در سال ۲۰۲۱ پیراهن شماره ۱۰ را از او به ارث برد. اما از آن زمان تا کنون مصدومیت‌های متعدد و عدم اعتماد کافی ژاوی هرناندز باعث شده تا این بازیکن ۲۰ ساله هنوز نتواند به ترکیب اصلی آبی اناری‌ها راه یابد. بوری فاتی که روز گذشته خبر دیدارش با سران بارسا برای شکایت از آنسو منتشر شد، طی اظهاراتی آتشین حسابی از خجالت ژاوی درآمد و دوباره تاکید کرد که پسرش مستحق زمان بازی بیشتری است.

بوری فاتی گفت: “به عنوان یک پدر از شرایط عصبانی هستم. دیدن اینکه فاتی فرصت بازی بسیار کمی پیدا می‌کند بسیار آزاردهنده است. من به آنها می‌گویم که ما شایستگی بیشتری داریم. او قبل از مصدومیت مثل مسی بازی می‌کرد. وقتی بازیکنانی مثل عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و لوئیز سوارز در تیم بودند فرصت بازی بیشتری به او می‌رسید و الان که دو سه دقیقه آنسو بازی می‌کند برایم آزاردهنده است.”

او با تاکید به اینکه پسرش مستحق زمان بازی بیشتری است افزود: “بارسلونا مهاجمان بسیار خوبی دارد، اما ما در مورد آنسو فاتی از تیم ملی اسپانیا صحبت می‌کنیم. او هر بازیکنی نیست. او بازیکنی است که از لاماسیا آمده و اگر به او فرصت داده نشود پس قرار است به چه کسی فرصت بدهند؟ آنسو لیاقت خیلی بیشتر از این‌ها را دارد. ما در مورد شماره ده بارسلونا صحبت می‌کنیم.”

بوری فاتی همچنین گفت که خوشحال خواهد شد پسرش بارسلونا را ترک کند، اما به صراحت اعلام کرد که این مهاجم جوان می‌خواهد به کار خود در نوکمپ ادامه دهد. او تاکید کرد: “در بارسا به من می‌گویند روی آنسو حساب ویژه‌ای باز کرده‌‌اند. ژرژ مندس هم در صحبت‌های اخیر تاکید کرد که باشگاه او را می‌خواهد و آنسو هم تمایل به ماندن دارد. اما من به عنوان یک پدر به چیزهای دیگری فکر می‌کنم که آنسو موافق نیست.”

  نظر پدری، زننده تک گل پیروزی بخش بارسا در رابطه با عملکرد این تیم

پیشنهاد رئال مادرید؟ “فعلا به این پیشنهاد اهمیتی نمی‌دهیم، چون آنسو آن را نمی‌پذیرد. ولی به سویا فکر می‌کنم، جایی که او از آنجا آمده است. نمی‌توانم آنسو را جایی ببرم که دوست ندارد، اما شاید این کار را بکنم. هرگز نباید در مورد رئال بد صحبت کنیم چرا که در کنار بارسا دو باشگاه بزرگ را تشکیل می‌دهند و هرگز نمی‌دانید چه سرنوشتی در انتظار شماست.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان