• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تلاش بازیکنان تاتنهام برای آشتی با هواداران

تلاش بازیکنان تاتنهام برای آشتی با هواداران

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تبعات شکست تحقیرآمیز ۶-۱ تاتنهام مقابل نیوکسل همچنان ادامه دارد و تنها به اخراج کریستین استلینی، سرمربی موقت این تیم، ختم نشده است.

تاتنهام در خانه نیوکسل تنها در ۲۱ دقیقه اول مسابقه ۵-۰ عقب افتاد و در نهایت مقابل رقیب مستقیمش برای کسب سهمیه ۶-۱ شکست خورد. آنها حالا تا رسیدن به جمع چهار تیم اول جدول شش امتیاز کم دارند.

اخراج استلینی باعث نشده هواداران از انتقادهای شدید به تیم و مدیران باشگاه دست بردارند. در یک اقدام جدید بازیکنان تاتنهام امروز قول دادند پول بلیت هوادارانی که برای تماشای دیدار مقابل نیوکسل بلیت خریده و به ورزشگاه سنت جیمزز پارک رفته بودند را از جیب خود پس خواهند داد.

سایت رسمی باشگاه تاتنهام بیانیه‌ای را منتشر کرد که توسط بازیکنان این تیم نوشته شده است. در این بیانیه چنین آمده: “ما به عنوان بازیکنان تاتنهام خشم و ناراحتی شما را درک می‌کنیم. ما به اندازه کافی خوب نبودیم. می‌دانیم که در چنین موقعیت‌هایی تنها حرف زدن کافی نیست ولی حرف‌مان را باور کنید: چنین شکستی برای ما بازیکن‌ها خیلی دردناک است. ما از حمایت شما چه در خانه و چه بیرون از خانه متشکریم و با توجه به این مایلیم پول بلیت هوادارانی که در سنت جیمزز پارک حضور داشتند را پرداخت کنیم. می‌دانیم این اتفاقی که روز یکشنبه افتاد را عوض نمی‌کند. قول می‌دهیم سه‌شنبه شب مقابل منچستریونایتد هر چه در توان داریم بگذاریم تا جبران کنیم. باز هم می‌گوییم که حمایت شما برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. با همدیگر، و فقط با همدیگر، می‌توانیم به جلو حرکت کنیم.”

  بدون گل زده و پاس گل در فصل جاری، آنتونی 95 میلیون یورویی، نشان داده که می‌توان به او لقب بدترین خرید تاریخ منچستریونایتد را داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان