• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رالف رانگنیک، یکی از گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندز در بارسلونا

رالف رانگنیک، یکی از گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندز در بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ممکن است رالف رانگنیک، سرمربی موقت سابق منچستریونایتد، را به فهرست نامزدهای جانشینی ژاوی هرناندز اضافه کند.

نشریه اسپورت گزارش داد که لاپورتا در میان بررسی گزینه‌‎های جانشینی ژاوی به رانگنیک علاقه دارد. ژاوی اعلام کرده که در پایان فصل نوکمپ را ترک می‌کند.

رانگنیک بیشتر فصل ۲۲-۲۰۲۱ را در منچستریونایتد سپری کرد، اما او شرایط بسیار بدی را تجربه کرد. شیاطین سرخ در رده ششم لیگ قرار گرفتند و طی ۲۹ بازی به ۱۱ پیروزی، ۹ تساوی و ۹ شکست دست پیدا کرد.

سرمربی موقت سابق یونایتد در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد. او تابستان امسال تیمش را با کسب مقام دوم در گروه F مرحله مقدماتی به مسابقات قهرمانی اروپا رساند.

لاپورتا ظاهرا علاقه خاصی به مربیان آلمانی دارد. بارسا همچنین به یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول و توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ ابراز علاقه کرده است.

مشخصا بارسا تمایل دارد یک مربی موفق را جانشین ژاوی کند اما در این میان رانگنیک بدون شانس نیست. او همچنین بیش از دو سال از قراردادش با اتریش باقی مانده و از طرفی علاقه دارد تا در یورو ۲۰۲۴ مربیگری کند.

  تمجید مدیر بارسلونا از پدیده لالیگا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان