• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • ونکوور تا اواخر هفته منتظر بارش‌های مداوم و خنکی هوا باشد

ونکوور تا اواخر هفته منتظر بارش‌های مداوم و خنکی هوا باشد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، ونکوور در حال حاضر تحت تاثیر الگوهای جوی اقیانوس آرام شمالی قرار دارد که رطوبت را به سمت ساحل بریتیش کلمبیا هدایت می‌کند و چند روز دیگر با آب و هوای ابری و بارانی روبرو خواهد بود.

به گفته جنیفر کوال، هواشناس محیط زیست کانادا، انتظار می‌رود تا یک و نیم روز آینده رگبارهای پراکنده، و در روز سه‌شنبه بارش‌های مداوم و ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متری باران را شاهد باشیم.

دمای هوا در روز دوشنبه خنک‌تر از حد معمول خواهد بود (حداکثر بین ۱۴ تا ۱۷ درجه سانتی‌گراد) و در روز سه‌شنبه تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

این شرایط آب و هوایی خنک و مرطوب که از اواخر ماه می آغاز شده است، به عنوان “می-نوامبر” در ونکوور شناخته می‌شود، زیرا شباهت زیادی به آب و هوای “ژوئن‌وری” دارد که معمولاً در ماه ژوئن رخ می‌دهد.

با این حال، انتظار می‌رود که از روز پنجشنبه به تدریج شاهد بهبود شرایط آب و هوایی باشیم. بارش‌ها کاهش می‌یابد و دما به تدریج افزایش می‌یابد. تا پایان هفته، انتظار می‌رود که ونکوور از آب و هوای اواخر بهار / اوایل تابستان با آفتاب بیشتر و حداکثر دما در حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد لذت ببرد.

  شرایط دریافت یارانه خودروهای برقی در بریتیش کلمبیا سخت‌تر شد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان