• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم ارنستو والورده، سرمربی اتلتیکو بیلبائو برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان

تصمیم ارنستو والورده، سرمربی اتلتیکو بیلبائو برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اتلتیک سه‌شنبه این هفته بار دیگر تمریناتش را از سر گرفت تا پس از پیروزی در بازی حساس روز شنبه آماده دیدار بعدی شود.

این تیم در حال حاضر در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لالیگا ایستاده و فاصله زیادی با کسب سهمیه اروپا ندارد. آنها چهار امتیاز با ویارئال و پنج امتیاز با رئال بتیس فاصله دارند و در چند هفته باقی مانده با هر دوی آنها روبرو خواهند شد که فرصت بسیار خوبی برای برداشتن این فاصله خواهد بود.

آنها این هفته باید به مصاف آلمریا بروند که حالا تنها سه امتیاز با والنسیا و اسپانیول در منطقه سقوط فاصله دارد و این بازی برای آنها هم از حساسیت خاصی برخوردار است.

غایب قطعی این تیم در این بازی دنی گارسیا است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند اما ایکر مونیاین هم در اولین جلسه تمرینی این تیم در این هفته غایب بود و شاید شرایط همراهی آنها را نداشته باشد.

والورده به تمامی بازیکنانش هشدار داده که برای دیدارهای پیش رو آماده باشند چون این بهترین و شاید آخرین فرصت برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده این تیم است.

او همچنین به بازیکنانش هشدار داده که از دریافت کارت‌های بیهوده پرهیز کنند چون اگر چنین اتفاقی رخ دهد کار برای آنها بسیار دشوار خواهد شد. اتلتیک در بازه زمانی ۱۳ روزه باید به مصاف آلمریا، سویا، مایورکا و بتیس برود و شاید این مربی اسپانیایی برای جلوگیری از محرومیت و ایجاد فشار روی بازیکنانش مجبور به استفاده از سیستم چرخشی شود.

  صعود موقت به رتبه سوم؛ یونایتد 2-0 اورتون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان