• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اولین تجربه کاپیتانی علیرضا جهانبخش در تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی

اولین تجربه کاپیتانی علیرضا جهانبخش در تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، علیرضا جهانبخش که با حضور در اردوی تیم ملی با بدشانسی بزرگی مواجه شد و جدال مقابل روسیه را به دلیل سرماخوردگی از دست داد، اکنون شرایط مناسبی را برای همراهی دیگر هم‌تیمی‌های خود برابر کنیا به دست آورده است.

جهانبخش که بعد از جام جهانی توانسته در ترکیب تیم باشگاهی خود در هلند روزهای موفقی را پشت سر بگذارد و اکنون یکی از ستاره‌های فاینورد محسوب می‌شود که بار دیگر در بازار تابستانی تیم‌های خوبی را مشتری خود می‌بیند، اکنون با پشت سر گذاشتن سرماخوردگی و دستیابی به شرایط بهتر بدنی، باید دید برابر کنیا قادر به همراهی تیم ملی خواهد بود یا خیر.

جهانبخش که یکی از کاپیتان‌های تیم ملی محسوب می‌شود، احتمالا برابر کنیا و در صورتی که شرایط بازی را به دست بیاورد به عنوان کاپیتان و با بازوبند اولین تجربه رهبری تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی را نیز تجربه کند.

اتفاقی که سال‌هاست با توجه به حضورش در خارج از ایران برای او نیفتاده و مدت‌هاست با مربی ایرانی کار نکرده است. آخرین مربی ایرانی او در رده باشگاهی در سال ۹۰ و در تیم داماش گیلان بود و او اکنون بعد از ۱۳ سال تجربه همکاری با یک مربی ایرانی دیگر را خواهد داشت. در آن دوره فیروز کریمی و افشین ناظمی هدایت داماش را عهده‌دار بودند.

 

  کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرپسولیس قرارداد خود با این تیم را تمدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان