• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ما نینگ، داور مشهور چینی، فینال جام ملت‌ها را سوت خواهد زد

ما نینگ، داور مشهور چینی، فینال جام ملت‌ها را سوت خواهد زد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه” با وجود ناکامی تیم‌های شرق آسیا در راه رسیدن به فینال جام ملت‌های هجدهم حالا سایت کره‌ای نیوزوان با اشاره به انتخاب این داور برای قضاوت فینال از ادعای جالب رسانه‌های چینی که با وجود بدترین حذف ممکن در مرحله گروهی خودشان را «چراغ راه فوتبال آسیا» خوانده‌اند نوشته است:

رسانه‌های چینی حذف کره و ژاپن را برجسته کردند و خود را به عنوان “تنها نور” آسیای شرقی تحسین کردند و گفتند که ما نینگ داور فینال خواهد بود.

سایت چینی سوهو نوشته: شرق آسیا از ژاپن و کره پیشی می‌گیرد! داور ما نینگ داور فینال جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

با پیشروی اردن و قطر به فینال جام ملت‌های آسیا قدرت‌های غرب آسیا به اوج خود می‌رسند و خبرهای هیجان انگیزی وجود دارد. “خبر این است که داور چینی مانینگ داور فینال خواهد بود. این نه تنها به رسمیت شناختن توانایی‌های فردی او است، بلکه یک پیشرفت مهم برای فوتبال چین در صحنه بین المللی است.”

این سایت ادامه داد: “با توجه به حذف‌های پی‌در‌پی تیم‌های شرق آسیا، کمبود عناصر شرق آسیا در این فینال جام ملت‌های آسیا وجود داشت، اما داور ما نینگ توانست این ناامیدی را برطرف کند و به خاطر عادلانه و حرفه‌ای بودنش بسیار مورد تحسین قرار گرفت. سبک داوری ما نینگ در این تورنمنت مایه افتخار فوتبال چین و شکوه فوتبال شرق آسیاست. ما نینگ به عنوان تنها داور نماینده شرق آسیا روح و جذابیت فوتبال شرق آسیا را در فینال‌ها به جهان منتقل خواهد کرد. ”

در ادامه این مطلب آمده: “فوتبال چین در سال‌های اخیر پیچ و خم‌ها و آزمون‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما بر اساس داوری ما نینگ، جامعه فوتبال چین باید متحد باشد. موفقیت داور ما نینگ به این معناست که اگر سخت تلاش کنیم و به طور مداوم پیشرفت کنیم، به نتایج بهتری در صحنه بین المللی دست خواهیم یافت و این به شما می‌گوید که می‌توانید آن را به دست آورید.”

  گل جنجالی طارمی به اتلتیکو مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان