• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیورپول در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس
لیورپول

لیورپول در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، کیه‌زا در چند فصل اخیر با معضل جدی مصدومیت‌های متوالی روبرو بوده اما با این وجود عملکرد خوبش در ترکیب یوونتوس توجه بسیاری را به او جلب کرده است.

قرارداد این بازیکن با یووه در ژوئن تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید و همین موضوع باعث شده است که صحبت‌ها و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی‌اش از این باشگاه یا ادامه حضورش در این تیم با امضای قرارداد جدید هم به گوش برسد.

چند باشگاه اروپایی خواهان جذب او هستند و حالا HITC خبر داده است که لیورپول به صورت جدی در حال بررسی شرایط او است و قصد دارد به زودی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده ارائه کند.

این در حالی است که مدیران یووه هنوز هیچ مذاکره‌ای را با این ستاره ایتالیایی برای امضای قرارداد جدید آغاز نکرده‌اند و باید هرچه زودتر جلساتی را با او و نمایندگانش ترتیب دهند تا شرایط دو طرف برای ادامه این همکاری مشخص شود.

هیچ تضمینی برای امضای قرارداد طولانی مدت بین کیه‌زا و یوونتوس وجود ندارد و اگر او حاضر به پذیرش پیشنهاد این باشگاه نشود، آنها برای فروش او در پنجره تابستانی پیش رو آماده خواهند شد.

  اتهام ضرب و جرح و وارد آوردن خسارت مادی به یک نوجوان ۱۴ ساله برای رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان