جشنواره هنر و شراب سانی‌ویل به دلیل کمبود منابع لغو شد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، جشنواره سالانه هنر و شراب در سانی‌ویل، کالیفرنیا، به دلیل کمبود منابع، زمان و بودجه لغو شده است.

این جشنواره که توسط اتاق بازرگانی سانی‌ویل برگزار می‌شد، از محبوبیت بالایی برخوردار بود و هر ساله در ماه جون به صورت رایگان برگزار می‌شد.

اتاق بازرگانی سانی‌ویل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با کمال تاسف، به اطلاع می‌رساند که جشنواره هنر و شراب سالانه سانی‌ویل به دلیل کمبود منابع، زمان و بودجه لغو شده است.»

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: «ما می‌دانیم که این جشنواره برای بسیاری از مردم سانی‌ویل و جامعه‌ی اطراف آن یک سنت محبوب بوده است و از این بابت عمیقاً متاسفیم. با این حال، به دلیل چالش‌های پیش روی ما، برگزاری این رویداد در سال جاری امکان‌پذیر نیست.»

اتاق بازرگانی سانی‌ویل همچنین اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای از سرگیری این جشنواره در سال ۲۰۲۵ است که پنجاهمین سالگرد برگزاری آن خواهد بود.

لغو این جشنواره با واکنش‌های متفاوتی از سوی مردم روبرو شده است. برخی از ساکنان سانی‌ویل از این تصمیم ابراز ناامیدی کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این اقدام ضروری بوده است.

یکی از ساکنان سانی‌ویل در توییتی نوشت: «من از لغو جشنواره هنر و شراب بسیار ناامید هستم. این یک سنت عالی برای شهر ما بود.»

ساکن دیگری در فیسبوک نوشت: «می‌دانم که این تصمیم سختی بوده است، اما من از اتاق بازرگانی به خاطر شفافیتشان سپاسگزارم. من مشتاقانه منتظرم تا این جشنواره در سال ۲۰۲۵ بازگردد.»

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث کمبود منابع، زمان و بودجه برای برگزاری جشنواره شده است. اتاق بازرگانی سانی‌ویل اعلام کرده است که در حال بررسی این موضوع است و اطلاعات بیشتری را در اسرع وقت به اشتراک خواهد گذاشت.

  گزارش زلزله 2.8 ریشتری در آلامو

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان