• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • ونکوور به دنبال اسپانسرهای شرکتی برای نام‌گذاری دارایی‌های عمومی

ونکوور به دنبال اسپانسرهای شرکتی برای نام‌گذاری دارایی‌های عمومی

پیام جوان: به گزارش ونکوور سان، مقامات شهر ونکوور در حال بررسی راه‌هایی برای جذب کمک‌های مالی شرکت‌ها برای نام‌گذاری دارایی‌های هیئت مدیره شهر و پارک‌ها در ازای پول نقد هستند.

کن سیم، شهردار ونکوور، روز دوشنبه گفت که کارکنان شهر “در حال حاضر در حال بررسی ایده درآمدزایی از طریق حمایت‌های مالی، کمک‌های مالی و نام‌گذاری” هستند.

ایده‌ای جدید برای تأمین مالی زیرساخت‌ها

سیم در جلسه ماه فوریه هیئت مدیره تجارت ونکوور، ایده استفاده از نهادهای خصوصی برای نام‌گذاری دارایی‌های هیئت مدیره شهر و پارک‌ها در ازای پول نقد را مطرح کرد. او تخمین می‌زند که این طرح می‌تواند تا ۱۰۰ میلیون دلار در سال درآمد داشته باشد و منجر به کاهش مالیات بر دارایی برای ساکنان و مشاغل شود.

سیم به این نکته اشاره کرد که بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و فضاهای رویداد در حال حاضر از حمایت‌های مالی شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

نمونه‌ای از این موضوع، قرارداد اخیر نمایشگاه ملی اقیانوس آرام (PNE) با Freedom Mobile است. این قرارداد به Freedom Mobile حق نام‌گذاری یک آمفی‌تئاتر جدید در حال ساخت را در ازای حمایت مالی می‌دهد. PNE از ساکنان ونکوور نظرسنجی کرد تا نام نهایی آمفی‌تئاتر را از بین Freedom Mobile Amp، Freedom Mobile Arch، Freedom Mobile Rise و Freedom Mobile Place انتخاب کنند.

تلاش برای رفع کسری بودجه

سیم گفت: “شهردار و شورا متعهد به بررسی راه‌های جدید و نوآورانه برای رفع کسری بودجه زیرساختی سالانه ۵۰۰ میلیون دلاری شهرمان و حمایت از جامعه رو به رشد ما بدون تحمیل بار مالی به مالیات‌دهندگان هستند.”

بر اساس برنامه سرمایه ۲۰۲۳-۲۰۲۶ شهر، برای تأمین بودجه نوسازی زیرساخت‌ها و همچنین افزایش هزینه‌های آب و برق، مالیات بر دارایی باید حداقل یک درصد در سال افزایش یابد.

  بازگشت Vancouver's English Bay slide پس از وقفه‌ای سه ساله!

سابقه نام‌گذاری اسپانسرهای شرکتی

در حال حاضر هیچ پارک شهری به نام اسپانسرهای شرکتی نامگذاری نشده است. با این حال، در سال ۲۰۱۴، یک پارک کوچک در خیابان برانزویک در شرق ونکوور پس از نصب تابلویی با این نام توسط یکی از ساکنان، به “پارک Dude Chilling” تغییر نام داد. این تابلو به مجسمه‌ای از فردی که در آن پارک دراز کشیده بود اشاره داشت.

هنوز مشخص نیست که چه دارایی‌هایی برای نام‌گذاری اسپانسرهای شرکتی در نظر گرفته شده‌اند و چه نوع حمایت‌های مالی یا کمک‌های مالی در ازای این نام‌گذاری‌ها ارائه خواهد شد. مقامات شهر قصد دارند در پاییز ۲۰۲۴ با طرف‌های علاقه‌مند گفتگوهای اولیه را آغاز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان