تعطیلی دو روزه تله‌کابین گروس ماونتن به دلیل تعمیرات

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، تله‌کابین، کلبه و فعالیت‌های بالای کوه در تفریحگاه گروس ماونتن به دلیل نیاز به تعمیرات برای دومین روز متوالی تعطیل شد.

تفریحگاه گروس ماونتن روز دوشنبه اعلام کرد که تله‌کابین “اسکای‌رید”، امکانات کلبه و تمام فعالیت‌های بالای کوه به دلیل “نیاز به تعمیرات” تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد.

این تعطیلی ناگهانی، برنامه‌های روز کانادا را که قرار بود شامل باربکیو، نمایش چوب‌بری و مسابقه گنج‌یابی در بالای کوه باشد، مختل کرد.

مشکلات تله‌کابین از روز یکشنبه آغاز شد، زمانی که گزارش‌هایی از معطلی طولانی کوهنوردان در ایستگاه‌های تله‌کابین و همچنین نیاز به نجات برخی از کوهنوردان توسط داوطلبان نجات ساحل شمالی به دلیل مشکل در تله‌کابین منتشر شد.

مسئولان تفریحگاه گروس ماونتن از ایجاد مزاحمت برای بازدیدکنندگان عذرخواهی کرده و گفته‌اند که در حال تلاش برای رفع سریع مشکل و بازگشایی تله‌کابین و امکانات در اسرع وقت هستند.

توصیه:

  • اگر قصد بازدید از گروس ماونتن را دارید، قبل از رفتن، وب‌سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی آنها را برای اطلاع از آخرین وضعیت تله‌کابین و امکانات بررسی کنید.
  • در صورت تعطیلی تله‌کابین، می‌توانید از مسیرهای پیاده‌روی برای رسیدن به بالای کوه استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که این مسیرها ممکن است چالش‌برانگیز باشند و برای همه مناسب نباشند.
  • در هنگام پیاده‌روی در کوه، احتیاط کنید و از شرایط آب و هوایی آگاه باشید
  سه کوهنورد در پارک استانی گاریبالدی مفقود شدند!

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان